Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko240
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

527

To koniec YouTubea, jakiego znaliśmy. Darmowa wersja staje się jeszcze gorsza

To koniec YouTubea, jakiego znaliśmy. Darmowa wersja staje się jeszcze gorsza

YouTube przez lata był jednym z ostatnich miejsc w internecie, które pozwalało oglądać ogromną bibliotekę filmów zupełni

android_com_pl
android_com_pl
z
android.com.pl
dodany: 12.03.2026, 15:33:30
  • #
    youtube
  • #
    internet
  • #
    ciekawostki
  • #
    pytanie
  • #
    technologia
  • #
    zainteresowania
  • 343
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Treści powiązane (14)

NewPipe
monateizmflow
z newpipe.net
  • 132
PipePipe
monateizmflow
z f-droid.org
  • 55

Komentarze (343)

najlepsze

ragnarok-asgartus
ragnarok-asgartus
ragnarok-asgartus
12.03.2026, 16:17:05 via Android
  • 284
I dzięki takim działaniom YT będzie tracił użytkowników. Mając do przesłuchania podcast na YT lub Spotify, ludzie wybiorą Spotify.
  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

pixie
pixie
13.03.2026, 07:03:25 via Android
  • 53
@alaskan_pipeline: A bo to jest bardziej skomplikowane. Część osób płaci za Spotify ale dużo mniej bo jest w rodzinach lub jakiś zagranicznych kontach. Na Spotify niema takiej cenzury jak na YouTube. Dodatkowo jak ktoś używa Revanced to ma YT za friko.
  • Odpowiedz
Ozon2000
Ozon2000
13.03.2026, 07:34:40 via Wykop
  • 19
minusują się spotifyciarze xD taka prawda, że youtube mam w ofercie tez music, który jest odpowiednikiem spotify.


@vidic15: Na spotify masz już masę podcastów i teledysków. Jedyne czym może przyciągnąć youtube to publicyści typu Makłowicza, Kanał Zero itd, ale jeśli będzie bardzo źle, to obstawiam, że za chwilę powstanie alternatywa.
Nasza klasa też się zrobiła zbyt chciwa i facebook przejął użytkowników bardzo szybko.
  • Odpowiedz
Krupier
Krupier
12.03.2026, 20:00:24 via Wykop
  • 180
Na telefon - Revanced, Grayjay, Newpipe i pewnie jeszcze jakieś inne.
Na Android - Smart Tube Next, Tizen Tube Cobalt.
Na Samsunga - Tizen Tube.
Na LG - Youtube Adfree.
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zetisdead
zetisdead
12.03.2026, 20:50:08 via Wykop
  • 112
@Krupier: na telefonie Brave, na desktopie Brave ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
jozek99
jozek99
jozek99
13.03.2026, 06:00:43 via Wykop
  • 207
@zetisdead: Na telefonie Firefox, na desktopie Firefox.
  • Odpowiedz
deletenomads
deletenomads
deletenomads
13.03.2026, 04:52:24 via Wykop
  • 126
Żyjemy w epoce tzw "gównowacenia". https://pl.wikipedia.org/wiki/G%C3%B3wnowacenie Obstawiam, że będzie coraz gorzej, dopóki nie pojawią się realne alternatywy.
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mareksa666
mareksa666
mareksa666
13.03.2026, 07:19:32 via Wykop
  • 25
@deletenomads: wspaniale kapitalizm reguluje
  • Odpowiedz
repoo
repoo
13.03.2026, 07:20:15 via Wykop
  • 27
@deletenomads: o alternatywach mowa od x-nastu lat. Dailymotion, vimeo i kilku innych mialo zmienic sytuacje, a rak jak sie mial dobrze, tak dobrze sie ma
  • Odpowiedz
sawes05
sawes05
13.03.2026, 07:02:37 via Wykop
  • 105
Ublock aż się grzeje.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Black_Clock
Black_Clock
13.03.2026, 10:39:13 via Android
  • 42
@sawes05: samo gęste idzie
  • Odpowiedz
cabis
cabis
13.03.2026, 07:52:36 via Wykop
  • 73
YT swoje lata świetności ma już za sobą tak jak i cały internet zresztą. Teraz internet staje się zaprzeczeniem swojej idei i zmierza w stronę centralizacji, wielkie megakorporacje zabijają różnorodność i wolność. Wystarczy spojrzeć czym było google w swoich pierwszych latach, jakie było ich motto i motywy a czym jest dziś.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

JanTadeusz
JanTadeusz
13.03.2026, 10:00:55 via Android
  • 14
@cabis: technofeudalizm
  • Odpowiedz
Obierator
Obierator
Obierator
13.03.2026, 17:13:43 via Wykop
  • 1
@cabis: Internet stał się bastionem dla reklamodawców i wszelakiej maści sponsoringu korporacji.
  • Odpowiedz
Elitar
Elitar
Elitar
12.03.2026, 16:33:27 via Wykop
  • 51
Mnie w------i jak usunęli możliwość wywalania filmów z youtube mixów. Generalnie te mixy były nawet trafne, ale wiadomo - trafiały się kupo piosenki, które jednak dało radę wywalić klikając w krzyżyk. Krzyżyk usunęli i d--a.

Z YT na androidzie nawet nie korzystam, więc tutaj się nie wypowiem
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Cozwykopem
Cozwykopem
Cozwykopem
12.03.2026, 22:51:45 via Wykop
  • 78
@Elitar: najgorsze są te shorty które wciskają wszędzie na stronie głównej i nie da się wyłączyć ich widoczności i promowanie codziennego wrzucania slopu
  • Odpowiedz
kristoflampart
kristoflampart
13.03.2026, 07:33:53 via Android
  • 13
@Cozwykopem:
kristoflampart - @Cozwykopem:

źródło: 1000006433

Pobierz
  • Odpowiedz
Cozwykopem
Cozwykopem
Cozwykopem
12.03.2026, 22:55:30 via Wykop
  • 43
Nie będę płacić za YT premium, przesada. Prędzej zapłacę za alternatywę typu curiosity, czy jak to się tam zwało.
Jeszcze dodatkowo prowadzący kanał upychają najlepsza część materiałów za własnym paywallem, żeby ominąć patronite i jak chcesz obejrzeć= płać.
Do tego poza reklamami od YT masz jeszcze sponsoring od twórców. I tak w kółko.
YT to śmietnik, sami do tego doprowadzili promując płodnych, a patologicznych twórców, których treści niewiele wnoszą, choćby te wszystkie długie "commentary", "wywiady",
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Lufio
Lufio
Lufio
13.03.2026, 06:27:19 via Wykop
  • 46
@Cozwykopem: albo youtuber reagujący na material innego youtubera wtf?
  • Odpowiedz
tomasz-jedon
tomasz-jedon
tomasz-jedon
13.03.2026, 07:14:00 via Wykop
  • 18
Prędzej zapłacę za alternatywę typu curiosity, czy jak to się tam zwało.


@Cozwykopem: Czyli finalnie nie płacisz za nic, a oczekiwania masz jakbyś był klientem premium ¯\(ツ)/¯

W pewnym momencie Minecraft i durne gameplaye ośmiolatków to była połowa uploadu na YT... Tego nikt nie oglądał.

Jakby zaczęli kasować takie nikomu niepotrzebne kanały z treściami które nie miały ani jednego obejrzenia przez 5 lat od wrzucenia do serwisu, z ilością wyświetleń do tysiąca, to
  • Odpowiedz
Gippo86
Gippo86
12.03.2026, 22:53:01 via Wykop
  • 29
coś im nie wyszło chyba.... Brave (czy to na ip czy to na kompach) - bez reklam... dodatkowo na ip - odtwarzanie w tle działa normalnie nawet przy zgaszonym ekranie...

ktoś tego Arta pisał na zamówienie czy co?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mk321
mk321
13.03.2026, 07:38:05 via Wypiek
  • 1
@Gippo86 na czyje zamówienie?
  • Odpowiedz
szaloneneutrino
szaloneneutrino
szaloneneutrino
13.03.2026, 11:30:24 via Wykop
  • 3
@mk321: no googla, bo jedyna konkluzja autora to oglądać więcej reklam, albo płacić za yt premium
  • Odpowiedz
Mirek_Cebula
Mirek_Cebula
Mirek_Cebula
12.03.2026, 22:56:36 via Android
  • 22
Cóż, YT nas przyzwyczaił, rozleniwił i... Na swoją niespotykanie siln, dominującą pozycję. Na razie się im kręci, ale są zwyczajnie zbyt pazerni i agresywni.

Czekam na alternatywę, która zacznie ich podkopywać. Wbrew pozorom jest to możliwe przez coraz śmielsze działania YT. Może nie będzie to stricte alternatywa, może koncepcja usług się zmieni i będziemy świadkiem czegoś nowego. Czegoś dobrego.
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tomasz-jedon
tomasz-jedon
tomasz-jedon
13.03.2026, 07:17:09 via Wykop
  • 9
Czegoś dobrego.


@Mirek_Cebula: Nie będziemy, bo żeby zrobić coś na skalę i fukcjonalność youtube, potrzebujesz olbrzymi kapitał, jakim mogą dysponować jedynie korporacyjne molochy. Jakby ktoś miał dać realną alternatywę, to byś miał youtube od googla, youtube od MS (czyli kick), youtube od amazona i tak dalej.

Już streamingi miały się ucywilizować taką korpo konkurencją - i finalnie dla konsumentów wyszło jeszcze gorzej.
  • Odpowiedz
Szoser
Szoser
Szoser
13.03.2026, 07:26:39 via Wykop
  • 7
może koncepcja usług się zmieni i będziemy świadkiem czegoś nowego


@Mirek_Cebula: Już się trochę zmienia, ale nie wiem, czy na lepsze. Niektórzy twórcy korzystają z innych platform, ale płatnych. Efekt jest taki, że jeśli regularnie oglądasz np. 10 kanałów, to za każdy musisz zapłacić i to się staje droższe niż abonament na telewizję, gdzie kanałów masz setki (o czym innym, to fakt). Albo jak chcesz mieć dostęp do Netflixa, HBO,
  • Odpowiedz
HeniekZPodLasu
HeniekZPodLasu
HeniekZPodLasu
13.03.2026, 07:49:38 via Wykop
  • 19
Chja tam padnie, najpierw musiałyby zdechnąć instagramy i inne FB gdzie obowiązkowa dawka szamba wylewa na orbite, a pelikany się tym dalej smarują.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ArnoldZboczek
ArnoldZboczek
13.03.2026, 07:56:51 via Wykop
  • 8
@HeniekZPodLasu: dosłownie, przeraża fakt jak łatwo w tych czasach manipulować masami za pośrednictwem social mediów. Wystarczy 1000 serduszek i ci najmniej rozgarnięci myślą że świat wygląda dokładnie tak jak opisywany lub pokazywany na Facebooku czy innym tiktoku. A najlepsze są rozczulające posty o spędzaniu czasu z rodziną, nie przed telefonem itd z milionami likekow i komentarzy, gdzie ludzie zamiast spędzać czas z rodziną siedzą i oglądają durne filmiki ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
4ntymateria
4ntymateria
13.03.2026, 11:09:27 via Android
  • 3
@HeniekZPodLasu: amerykańskie zabawki a kiedy coś w Europie wymyślą innowacyjnego w końcu?
Żartowałem, wiadomo, że nigdy
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 8
  • Strona 1 z 8
  • >

Hity

tygodnia

Chuck Norris nie żyje
Chuck Norris nie żyje
6433
Arogancja wójt Kołbaskowa. Parkowanie i światło tylko dla jaśnie panci
Arogancja wójt Kołbaskowa. Parkowanie i światło tylko dla jaśnie panci
3279
Służba zdrowia potrzebuje natychmiast OBOWIĄZKOWEGO prostego RCP dla lekarzy
Służba zdrowia potrzebuje natychmiast OBOWIĄZKOWEGO prostego RCP dla lekarzy
2666
Dyrektor szpitala wpadł za 137 km/h, dzwoni do starosty, on do zastępcy komendan
Dyrektor szpitala wpadł za 137 km/h, dzwoni do starosty, on do zastępcy komendan
2362
Karniści wprost: Sebastian M. mógł być sądzony za zabójstwo, nie za wypadek
Karniści wprost: Sebastian M. mógł być sądzony za zabójstwo, nie za wypadek
2208
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polskiyoutube
  • #internet
  • #heheszki
  • #youtubepremium
  • #pytanie
  • #ciekawostki
  • #muzyka
  • #kiciochpyta
  • #polska
  • #google
  • #neuropa
  • #twitch
  • #firefox
  • #afera
  • #film

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking