Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko222
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

167

Kambodżańskie awokado fugazi od polskich Youtuberów

Czy naiwne Grażynki i Janusze kupili fugazi w Kambodży. W tle znane osoby z polskiego Youtube. 5 lat zabawy z awokado, czas na weryfikację i kilka pytań.

jackgadzinowski
jackgadzinowski
z
x.com
dodany: 09.09.2025, 10:57:32
  • #
    youtube
  • #
    ciekawostki
  • #
    raportzpanstwasrodka
  • #
    heheszki
  • #
    inwestycje
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Komentarze (34)

najlepsze

galanonym
galanonym
galanonym
09.09.2025, 11:04:54 via Wykop
  • 91
Nawet mi nie żal ludzi którzy stracili pieniądze na czymś co promują gwiazdy internetu. Bezpieczniejszą inwestycją jest dać kasę przypadkowemu bezdomnemu, mając nadzieję że ją dobrze zainwestuje, wyjdzie z bezdomności i otworzy dobrze prosperujący biznes, a z kilka lat odda pieniądze.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Anamo
Anamo
10.09.2025, 08:02:34 via Wykop
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

Nofuck
Nofuck
Nofuck
10.09.2025, 13:31:54 via Android
  • 1
@galanonym w Fallout 2 zadziałało;)
  • Odpowiedz
Koner1391
Koner1391
09.09.2025, 11:04:21 via Wykop
  • 51
RIP avocado, teraz czas na Madagaskar
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kureci_paratko
kureci_paratko
kureci_paratko
09.09.2025, 11:26:54 via Android
  • 25
@Koner1391 Madagaskar już był, wymyśli się nowy kierunek.
  • Odpowiedz
T.....o
T.....o
konto usunięte 10.09.2025, 00:50:54 via Wykop
  • 8
@kureci_paratko: a nie ma? Już masz Oman, Kenie, Tajlandie, Argentynę, tylko czekać na Ukrainę.
  • Odpowiedz
tecza
tecza
tecza
09.09.2025, 12:07:47 via Wykop
  • 22
mało szczegółów nie wiadomo co miał na myśli autor info z upy
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

ebblack
ebblack
09.09.2025, 14:10:15 via Wykop
  • 12
A jakieś konkrety?Bo to, to się ledwo na opis nadaje.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

graf_zero
graf_zero
graf_zero
09.09.2025, 11:57:35 via Wykop
  • 10
Ale czy tu faktyvznie ktoś jakieś pieniądze zainwestował?

Co to za youtuberzy?
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lysyzlombardu
lysyzlombardu
10.09.2025, 07:51:04 via Wykop
  • 8
Ktoś powie, że victim blaming, ale serio trzeba mieć niewiele w głowie, żeby chcieć mieszkać albo robić interesy w Kambodży, czyli kraju który słynie z tego, że jest lokalną stolicą przestępczości, scamów i bezprawia
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Anawa73
Anawa73
10.09.2025, 08:47:24 via Wykop
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
lysyzlombardu
lysyzlombardu
10.09.2025, 09:03:23 via Wykop
  • 4
@Anawa73: no oni tam pasują idealnie
  • Odpowiedz
TrueShutDown
TrueShutDown
10.09.2025, 07:57:51 via Android
  • 6
#raportzpanstwasrodka to oni?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

_no-to-pyk_
_no-to-pyk_
_no-to-pyk_
10.09.2025, 08:25:18 via Wykop
  • 5
@TrueShutDown: tak
  • Odpowiedz
T.....o
T.....o
konto usunięte 10.09.2025, 00:49:59 via Wykop
  • 5
Nic nowego, takie scamu jak inwestycje w mango, awokado, kawę, kakao, drzew tlenowego, orzechy przerabiano a wielu krajach świata.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

yahoomlody
yahoomlody
10.09.2025, 09:00:12 via Wykop
  • 4
scam ten był też napędzany przez ANTYSYSTEMOWYCH "dziennikarzy", którzy mówią jak jest, wyłączają telewizję, włączają myślenie
yahoomlody - scam ten był też napędzany przez ANTYSYSTEMOWYCH "dziennikarzy", którzy ...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Malpigaj
Malpigaj
10.09.2025, 20:00:55 via Wykop
  • 0
@yahoomlody: Przez chwilę myślałem, że to #sebcel
  • Odpowiedz
dfg1
dfg1
dfg1
10.09.2025, 10:10:29 via Wykop
  • 2
Mało konkretów. Zgłosił się w ogóle ktoś, kto władował w to kasę?
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Hity

tygodnia

"Nie doprowadzilem do tej tragedii" Majtczak
"Nie doprowadzilem do tej tragedii" Majtczak
3880
mLicytacje licytacje komornicze
mLicytacje licytacje komornicze
2684
Na kole zapasowym nie ma śladów. Linia obrony Sebastiana M. upadnie?
Na kole zapasowym nie ma śladów. Linia obrony Sebastiana M. upadnie?
2471
Lekarz nowy rekordzista 0.4 mln zł miesiecznie pensji
Lekarz nowy rekordzista 0.4 mln zł miesiecznie pensji
2366
ON (Diesel) dziś na Słowacji 6,50 zł.
ON (Diesel) dziś na Słowacji 6,50 zł.
2202
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polskiyoutube
  • #internet
  • #heheszki
  • #youtubepremium
  • #pytanie
  • #ciekawostki
  • #muzyka
  • #kiciochpyta
  • #polska
  • #google
  • #neuropa
  • #twitch
  • #firefox
  • #afera
  • #film

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking