@RedTopNature 450h to akurat przed pierwszym generalnym remontem zapewne ;) Skoro zwykły widlak przy stałym nadzorze do pierwszej większej awarii przejedzie 1000-2000h, to ten spokojnie kilkukrotnie krócej.
Jaki jest sens takiego rozwiązania? Z tego co się orientuję to ciągniki siodłowe poruszają się między magazynami/centrami logistycznymi/fabrykami które mają swoje dedykowane wózki widłowe ze swoją obsługą, a do dostaw w których rozładowanie palety jest w losowym miejscu (np. na budowach) używa się mniejszych ciężarówek z HDSem, gdzie rozładunek pójdzie znacznie sprawniej niż przez wózek, który musi być wyjęty i schowany.
? Z tego co się orientuję to ciągniki siodłowe poruszają się między magazynami/centrami logistycznymi/fabrykami które mają swoje dedykowane wózki widłowe
@shiverr: źle się orientujesz. Często "duże" przywożą towar bezpośrednio do odbiorcy, np okna, materiały ociepleniowe itp i nie zawsze jest na miejscu widlak do rozładunku
@shiverr: Na magazynie w którym pracuje często stoi się w kolejce do rozładunku. Jak kierowca ma parę palet i mówi że rozładuje się sam, to omija u nas kolejkę, a jak czeka aż my rozładujemy to czeka, czasami kilka godzin.
Komentarze (74)
najlepsze
SZEFIE JA NIE BEDE TEGO ROBIC, JA JESTEM KIEROWCA, NIE MAGAZYNIER
źródło: Zrzut ekranu 2025-01-02 125748
Pobierzźródło: 1000010650
Pobierz@shiverr: źle się orientujesz. Często "duże" przywożą towar bezpośrednio do odbiorcy, np okna, materiały ociepleniowe itp i nie zawsze jest na miejscu widlak do rozładunku
Komentarz usunięty przez autora