Madryt powiedział "dość". Nie chce ich na ulicach miasta
Madryt nie chce na swoich ulicach elektrycznych hulajnóg. Władze miejskie uważają, że te stwarzają niebezpieczeństwo na
rybak_fischermann z- #
- #
- #
- #
- 68
- Odpowiedz
Madryt nie chce na swoich ulicach elektrycznych hulajnóg. Władze miejskie uważają, że te stwarzają niebezpieczeństwo na
rybak_fischermann z
Komentarze (68)
najlepsze
@Jeff1970: cóż za głębokie i genialne przemyślenia
@Prestidigitator314: Środek chodnika nie jest dostępnym miejscem, bo zgodnie z przepisami hulajnogę należy parkować na skraju równolegle do krawędzi. Ktoś przejmuje się zakazem parkowanie, o którym piszesz wcześniej, ale już nie przejmuje się przepisami ogólnymi? Nie trzyma się to kupy.
@gophffer: A przeczytałeś cały komentarz, na który odpisujesz? Przecież napisałem
- hulajnogi można odstawiać tylko w określonych miejscach (geofencing)
- w określonych lokalizacjach (np. zatłoczone bulwary) hulajnogi mają ograniczoną prędkość (też geofencing). Wjeżdżasz w taką strefę i hulajnoga automatycznie zwalnia do prędkości podobnej do pieszych.
Artykuł na ten temat:
https://www.wroclaw.pl/komunikacja/hulajnogi-wroclaw-parkowanie-gdzie-jezdzic-jak-parkowac-straz-miejska
@CockroachMaster: oho, element się oburzył
Chodnik to nie miejsce dla takiego pojazdu. Tylko tyle i az tyle. ¯\(ツ)/¯
Problemem jest tez pozostawianie tego wszedzie gdzie sie da, na srodku chodnika, czy wrzucanie ich do krzakow.
@revente: generalnie rowery elektryczne mogą działać do maks 25km/h i jedynie wspomagać pedałowanie.
Wszystkie te wynalazki z manetkami to motorowery które muszą mieć rejestrację i jeździć po drogach, służby zwyczajnie się tym nie zajmują ¯\(ツ)/¯
@Kajtosz: No wiem. Niestety to tylko teoria bo w praktyce mają pozdejmowane ograniczenia¯\(ツ)/¯