Polowanie na parkujących pod dyskontem. Lawina wezwań do zapłaty dla kierowców
Wysyła je seryjnie choćby APCOA czy Europark. "Czy to normalne, że nie jestem się w stanie doprosić od nich dokumentacji z miejsca zdarzenia?" - martwi się kierowca.
Szewczenko z- #
- #
- #
- #
- #
- 32
- Odpowiedz
Komentarze (32)
najlepsze
nie wiem, moze u Ciebie tak to dziala, znajoma mi opowiadala lata temu, ze jej, mandaty na parkingu supermarketu Morrison, manager sklepu uniewaznial jak poszla ze skarga i zgodzila sie zrobic zakupy u niego w sklepie na taka sama kwote, co dla niej bylo ok, bo tam i tak normalnie kupuje, a ze z parkingiem w Londynie bywa ciezko, wiec w ten sposob mogla sobie zalatwic kilka spraw w okolicy,
Przecież to właśnie dla dobra klientów cały system wdrażają (by mieli gdzie zaparkować) eliminując lokalsów,którzy z braku laku (nie zazdroszczę) zostawiali auto przed marketem.
Czy klient,na którego pazerna firemka nałoży karę będzie zadowolony?Przypuszczam,że wątpię.
Julka w Lexusie sra na 5zl za parking a jak mirka to zaboli to zrobi jej miejsce i ona tam zostawi 2k na ciuchy zamiast 50zl w macu.
Z punktu widzenia galerii, która chce maksymalizowac zyski jest to sluszna decyzja
W Niemczech zostawiasz kartonową tabliczkę z czasem na podszybiu i załatwione, w gównokraju każdy parking to inny zarządca, inne zasady, inne parkometry (najlepiej wolno działające w liczbie znacznie za małej) jedyna cecha wspólna - doić frajerów
Napisałem najpierw do działu obsługi Castoramy i zwalili winę na firmę Europark
To jak napisałem drugi raz, że w takim razie anuluję zamówienie na ponad 10k, które tego feralnego dnia złożyłem w tej Castoramie to szybko zaśpiewali inaczej i nawet do mnie zadzwonili z przeprosinami by mnie poinformować, że "mandacik anulowany"
Generalnie to zalecam pisać do działu obsługi sklepu na którym się parkowało