Chemikalia stosowane w bateriach litowo-jonowych zagrażają środowisku
Zaraz się zieloni za to zabiorą i będzie po elektrykach. Jedyna nadzieja w Toyocie i jej nowym silniku spalinowym na wodór. [ENG]
Pierdyliard z- #
- #
- #
- #
- #
- 106
- Odpowiedz
Zaraz się zieloni za to zabiorą i będzie po elektrykach. Jedyna nadzieja w Toyocie i jej nowym silniku spalinowym na wodór. [ENG]
Pierdyliard z
Komentarze (106)
najlepsze
- małych popularnych urządzeniach te akumulatory as trujące i skrajnie nie bezpieczne(więc trzeba dowalić eko opłaty)
- w wielkich samochodach te same akumulatory są przyjazne i łatwe w recyklingu(oczywiście do czasu aż elektryki zrobią się popularne jak zwykłe auta)
Jeżeli chodzi o zanieczyszczenie środowiska bateriami to podstawowym problemem są smartfony z niewymienialnymi przez użytkownika końcowego bateriami. UE działa z tematem ale to trzeba było rozwiązać 10 lat temu.
Opis znaleziska to nie miejsce na ignoranckie wypowiedzi autora.
No tak xD
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0306261923014964
Koszty recyclingu sa duzo mniejsze. Duzo wiecej trzeba zrobic jesli chodzi o dostepnosc osrodkow takiego recyclingu, redukcje kosztow logistycznych i świadomość. Szacuje sie ze w tym twoim przykladzie us, do 2030 1/3 moze pochodzic z recyclingu przy obecnych trendach w reszcie przemyslu. Ogolnoswiatowa liczba to juz rzekomo ponad 5%. Uniezaleznienie sie od Chin jest tez dużym argumentem.
Reaktor zimnej fuzji, albo punktu zerowego,
a nie jakieś tam akumulatory czy wodory.
Ujawnić odzyskaną przez rząd USA technologię obcych o której mówił Bob Lazar.
Minerał Fiutta to protip.
obecnie dealer toyoty we Wrocławiu próbuje ludziom wepchać mirai