Pustki na lotnisku w Radomiu, ludzie boją się o pracę.
Gdyby tylko ktoś mógł wcześniej przewidzieć, że po rozbudowie lotniska również nikt nie będzie chciał stamtąd latać... Gdyby tylko mógł to ktoś przewidzieć... \()/
konkarne z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 187
- Odpowiedz
Komentarze (187)
najlepsze
Do tego puścić kilka dodatkowych pociągów i miliony pasażerów będę chciały latać z Radomia.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli obsługują 120 tys. Pasażerów rocznie to znaczy że średnio obsługują 2 samoloty dziennie( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
Dla porównania lotnisko w gdansku średnio obsługuje 88 samolotów( ͡° ᴥ ͡°)
https://www.money.pl/gospodarka/nik-wziela-lotnisko-w-modlinie-pod-lupe-wskazala-winnych-hamujacych-rozwoj-portu-6918087592864704a.html
a kogo na prowincji stać na loty nie niskokosztowe
W 2019 roku ogłoszono rozbudowę lotniska Warszawa Chopin. Był gotowy plan rozbudowy, była kasa (Chopin zarabia miliard na czysto rocznie), było wszystko. Jeszcze spadła pandemia z nieba, dzięki której można by było przeprowadzić prace bez jakiejś szkody dla ruchu i pasażerów. Wtem nagle temat znika. Branża pyta prezesa PPL, który kilka tygodni wcześniej ogłaszał rozbudowę i podawał szczegółowy plan tej rozbudowy (rekonfiguracja pasów zjazdowych, nowe płyty postojowe, rozbudowa terminala). Prezes milczy.
Warto tu nadmienić, że PPL, właściciel Chopina, to spółka skarbu państwa. Jej zarząd wybiera więc rząd. W tym przypadku śmiało można powiedzieć, że PPL oraz lotnisko Chopina były pod kontrolą
Przedsiębiorstwo Państwowe „Porty Lotnicze” rozpoczęło dostosowanie Lotniska Chopina oraz Lotniska Radom do uwarunkowań wynikających z Koncepcji CPK. Na Lotnisku Chopina wdrożono zasady Core Night (ograniczono hałas w godzinach nocnych w strefie oddziaływania lotniska), zrezygnowano natomiast z wprowadzenia rozwiązania Quota Count (system koordynowania