Euro NCAP może karać za brak fizycznych przycisków.
Przedstawiciel Euro NCAP ujawnił, że w 2026 roku wejdą w życie nowe testy oceniające użyteczność niektórych rozwiązań stosowanych we wnętrzu kabiny....
ktoosiu z- #
- #
- #
- 234
- Odpowiedz
Przedstawiciel Euro NCAP ujawnił, że w 2026 roku wejdą w życie nowe testy oceniające użyteczność niektórych rozwiązań stosowanych we wnętrzu kabiny....
ktoosiu z
Komentarze (234)
najlepsze
@rzeznianumer5: bez przesady, robie assitance i mozna wszystko
Zabawne też są przepisy w Europie, bo z telefonu na holderze można korzystać a trzymać w ręku nie.
Niech zajmą się tym, bo obecnie to jest plaga na drogach i każdy jadąc autem ciągle w czymś grzebie. Przyjrzyjcie sie temu, szczególnie w miastach i samochodach które
Ojciec kupił sobie w zeszłym roku nowe autko. Pełna elektronika. Tylko otwieranie drzwi i regulacja kierunku manualnie a cała reszta elektroniką.
Ale jak na złość po kilku miesiącach mu się ekran zepsuł i prawie miesiąc czekał aż mu go wymienią w ramach gwarancji
Ta kierownica jest do bani z innego powodu - w Tesli układ kierowniczy jest klasyczny i musisz tą kierownicę obracać. A, że nie jest okrągła to jest to problematyczne.
W takim Lexusie (z takim właśnie wolantem) układ kierowniczy jest sterowany elektronicznie (tzw. by wire) i kierownica jest tak skalibrowana, że przy małych prędkościach mały obrót powoduje duży skręt.
Strasznie bym był zirytowany jakbym musiał wycelować paluchem żeby zmienić np nawiew albo głośność.
@darki-m: można rysikiem.