Trudne dni, bezsenne noce, chwile zwątpienia i walka z własnymi demonami... Ostatnie dwa lata były dla mnie niezwykłym wyzwaniem. Pracowałem nad czymś, co dla mnie było marzeniem od lat - własną grą wideo. Ponad 2 lata temu zacząłem swój hobbystyczny projekt "Moon Mystery". Rzuciłem pracę, zainwestowałem całe swoje oszczędności i znalazłem wydawcę. Z jednej osoby powstał 15 osobowy zespół.
Grę planujemy wydać w tym Q2/Q3 2024
Gra urosła tak bardzo głównie dzięki odbiorze ludzi w internecie i dodawaniu przez ludzi gry do listy życzeń (wishlists) na steamie. Jeżeli ktoś miałby chwile to będę ogromnie wdzięczny, za dodanie gry do wishlists. To tylko jedno kliknięcie, a dla mnie znaczy bardzo wiele i już zmieniło moje życie o 180 stopni: link do Steam.
Nowy film z gry (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■):








Komentarze (501)
najlepsze
Dlaczego jeszcze żaden developer nie wpadł na pomysł żeby zamiast robić oskryptowane dialogi w grach czy misję poboczne zdać się na sztuczną inteligencje? To by była nowość. W tym momencie gry się prześcigają w super grafice, ale tak naprawdę są tym samym (gry rpg) tylko różnią się estetyką kamienia przy rzece.
Co stoi na przeszkodzie żeby np wspniane misję poboczne
Poza tym - jak stworzyć warunki brzegowe dla misji, która zostanie wygenerowana przez AI w locie?
Sugestia - wrzuc w tv gry lub do gosci z tzo zeby ogarli jak bedzie juz grywalne i dali recenzje, zawsze to reklama :)
Co do tvgry lub tzo, byłoby fajnie, może kiedyś się uda :)