Trudne dni, bezsenne noce, chwile zwątpienia i walka z własnymi demonami... Ostatnie dwa lata były dla mnie niezwykłym wyzwaniem. Pracowałem nad czymś, co dla mnie było marzeniem od lat - własną grą wideo. Ponad 2 lata temu zacząłem swój hobbystyczny projekt "Moon Mystery". Rzuciłem pracę, zainwestowałem całe swoje oszczędności i znalazłem wydawcę. Z jednej osoby powstał 15 osobowy zespół.
Grę planujemy wydać w tym Q2/Q3 2024
Gra urosła tak bardzo głównie dzięki odbiorze ludzi w internecie i dodawaniu przez ludzi gry do listy życzeń (wishlists) na steamie. Jeżeli ktoś miałby chwile to będę ogromnie wdzięczny, za dodanie gry do wishlists. To tylko jedno kliknięcie, a dla mnie znaczy bardzo wiele i już zmieniło moje życie o 180 stopni: link do Steam.
Nowy film z gry (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■):








Komentarze (501)
najlepsze
źródło: mm
Pobierz1. Na jakim silniku oparta jest gra?
2. Jak jest z pisaniem scenariusza, robisz to sam, czy dopiero podczas pisania dopisujesz/cie jakies rzeczy?
3. Czy robisz duzo kodowania? jezeli tak, to w jakim jezyku? czy wspomagasz sie AI?
a tak w ogole, to swietna robota. Wyglada ciekawie...mam nadzieje ze bedzie lepiej :)
Dzieki :)
1. UE 4.27
2. Sam miałem pomysł na historię, ale teraz pracuje u nas utalentowana Senior Narrative Designer (u nas na część etatu), która pracuje przy grach AAA i wykłada na różnych eventach game dev'owych i ona odpowiada za historię i dialogi.
3. Na samym początku budowałem projekty przy pomocy blueprintów w UE, ale teraz już nie mam na to czasu, jest bardzo dużo innych rzeczy do ogarniania, a
@mikimiki1618: Aż się nie mogę doczekać żeby zobaczyć jak bardzo utalentowana jest ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Trailer wygląda świetnie :)