Koniec mody na auta elektryczne. "Producenci w pułapce"
Trend się odwraca, kierowcy wracają do benzyny, a produkcja trwa mimo braku popytu. Jaka będzie przyszłość elektryków?
stanwiedzy z- #
- #
- #
- #
- #
- 455
Trend się odwraca, kierowcy wracają do benzyny, a produkcja trwa mimo braku popytu. Jaka będzie przyszłość elektryków?
stanwiedzy z
Komentarze (455)
najlepsze
https://businessinsider.com.pl/technologie/motoryzacja/pojechalem-na-mazury-elektrykiem-okazalo-sie-ze-to-kraina-tysiaca-niespodzianek/z7y2rxv
@gl0wa: 1000km są w stanie zrobić nawet nie pojedyncze modele, a egzemplarze. I to przy wykorzystaniu baterii od 100 do 0%.
Do tego ładowanie z bardzo niskiego i/lub do wysokiego stanu baterii nie dość, że trwa znacznie dłużej niż te 20-40 minut, to jest dla baterii szkodliwe. W dodatku musi być spełnione trochę różnych warunków, żeby
Moim zdaniem super pomysłem są hybrydy plug in. Do tych 50-120 km w zależności od producenta robi się na prądzie
Jak ci ludzie mieszkający na różnego rodzaju osiedlach bloków mieliby ładować te swoje samochody elektryczne?
Już nie mówię skąd ten prąd do ich ładowania jak nie mamy w Polsce ani jednej elektrowni atomowej?
Pół Europy jest w podobnej sytuacji. Ten zakaz sprzedaży aut spalinowych co to
@adamuseq: nie ma tu żadnego związku. To tak, jakby stwierdzić, że już zaraz, za chwilę samochody na pewno będzie się robić na masową skalę z włókna węglowego - no bo przecież ten materiał jest znany od dziesiątek lat, w tym w F1, są nawet samochody, które z niego korzystają.
Problem jest w tym, że nie wystarczy, żeby technologia była możliwa do realizacji. Musi być jeszcze szybka