Patriotyzm konsumencki rośnie. Znak "Produkt polski" coraz bardziej rozpoznawal
76 proc. konsumentów zetknęło się z oznaczaniem PRODUKT POLSKI. Znak ten staje się coraz bardziej rozpoznawalny, co potwierdzają wyniki badania „Polska Wieś i Rolnictwo”, które zostało przeprowadzone w 2022 r. Ważne jest by konsumenci, kierując się patriotyzmem konsumenckim, tym ozna
firyt z- #
- 131
Komentarze (131)
najlepsze
A o tym ?
https://businessinsider.com.pl/gospodarka/miesna-afera-na-polki-trafilo-mieso-z-komponentami-do-paliwa/bwh5wn3
https://www.portalspozywczy.pl/mieso/wiadomosci/constar-kania-i-inni-afery-ktore-wstrzasnely-nie-tylko-branza-miesna,198688.html
Potężne 8 miesięcy i 2 lata w zawiasach.
Może histeryzuje, ale jeżeli mam wspierać polskę w tym sektorze, to o takich rzeczach nie może być mowy.
No bo sorry, nie będę kupować wędliny 70% mięsa, bo jest na niej napisane, że produkt polski.
Popieram taką formę patriotyzmu (poza Orlenem) i fajnie, że takie coś zrobili. Wcześniej trzeba było patrzeć po kraju pochodzenia
@Ociec: przecież ten znak może sobie kupić każda firma.
W H ludzi zyje na pokaz i nie mysli racjonalnie podczas zakupow.
Kilka polskich firm mogę polecić, jogurty z Mlekowity, płatki, granola, batony z Sante, czekolady Wawel, sosy Roleski, tak na szybko.
Wawel Spółka Akcyjna – przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją wyrobów cukierniczych (...)
Największym akcjonariuszem spółki jest Hosta International AG z siedzibą w Münchenstein w Szwajcarii