Patriotyzm konsumencki rośnie. Znak "Produkt polski" coraz bardziej rozpoznawal
76 proc. konsumentów zetknęło się z oznaczaniem PRODUKT POLSKI. Znak ten staje się coraz bardziej rozpoznawalny, co potwierdzają wyniki badania „Polska Wieś i Rolnictwo”, które zostało przeprowadzone w 2022 r. Ważne jest by konsumenci, kierując się patriotyzmem konsumenckim, tym ozna
firyt z- #
- 131
Komentarze (131)
najlepsze
@niecodziennyszczon: wolny rynek 100% :D
Od jego odpowiedzi zalezy czy zostane czy za chwile wyjde.
Komentarz usunięty przez moderatora
#bekazprawakow
To jest tak głupie w kraju, który jest eksporterem wielu towarów, że aż niewiarygodne. Wiecie co się stanie, jak wszyscy na świecie zaczną tak myśleć? stracicie pracę.
Również obecna blokada Rosji oznacza potężne problemy zarówno dla Europy, jak i dla Rosji - ale to akurat wojna, więc nie ma wyjścia.