Patriotyzm konsumencki rośnie. Znak "Produkt polski" coraz bardziej rozpoznawal
76 proc. konsumentów zetknęło się z oznaczaniem PRODUKT POLSKI. Znak ten staje się coraz bardziej rozpoznawalny, co potwierdzają wyniki badania „Polska Wieś i Rolnictwo”, które zostało przeprowadzone w 2022 r. Ważne jest by konsumenci, kierując się patriotyzmem konsumenckim, tym ozna
firyt z- #
- 131
Komentarze (131)
najlepsze
@siodemkaxx: a potem patrzysz na etykiete i sie okazuje ze polowa produktow zostala zrobiona przez polskie firmy, tylko obrandowana odpowiednie.
Przyjrzyj sie dobrze etykietom, zwlaszcza "wypordukowano przez XXX dla Lidl"
https://www.kupujepolskieprodukty.pl/2016/08/polscy-producenci-srodkow-do-prania.html
Pierogi polskie.
Karp po polsku.
Ryba po polsku.
Barszcz polski.