@alteron: Nie jestem pewien, ale czy nie wywalili go za to, że uszkodził autobus jak wyjeżdżał z zatoczki, gdzie było dużo "ciulowo" zaparkowanych samochodów?
@alteron: Dzięki za odpowiedź. Nie śledzę kariery zawodowej lub jego życia osobistego i nie ma ono dla mnie znaczenia.
Wydaje mi się, że coś Ci umyka w tych nagraniach. On pokazuje, że kierowcy narażają życie i zdrowie pieszych na chodniku, niszczą minie społeczne i ... łamią prawo.
Jak to powiedziałeś "wpiedolić" to się można w poważne kłopoty stosując sugerowane przez Ciebie
mamy z-----e przepisy po prostu albo stacja tam nie powinna stać, bo faktycznie trzeba prowadzić rower do tej stacji bo nie można po chodniku jeździć rowerem ¯\_(ツ)_/¯
czekać tylko aż policja bedzie stać przy tej stacji i każdemu mandaty wlepiać
@sargento: w Katowicach pare stacji tak jest, ale często jak nie ma rowerów to parkują tam samochody a straż miejska w Katowicach nie przyjeżdża na wezwania mowiac ze nie maja wolnego patrolu etc xD
o ile w pełni popieram, jak goni indywidualnych ludzi za ich prywatne nieprzestrzeganie przepisów, o tyle właśnie ten przykład z filmu jest z d--y. człowiek pracuje na rzecz społeczności, obsługuje te rowery, powinien mieć możliwość dojechać gdzie się da, dla efektywności, prędkości pracy i bezpieczeństwa (nie odchodzić od otwartego auta). To samo piaskarki, odśnieżarki (przecież też czasem jadą chodnikiem) śmieciarki, karetki i policja i Straż pożarna (miejska nie),
@sikorx: wiesz dlaczego koszt budowy chodnika jest dużo mniejszy niż jezdni? Bo chodnik ma dużo gorsze parametry, tj. ma mniejszą wytrzymałość na obciążenie, bo z definicji powinni na nim być tylko piesi. Jak samochody jeżdżą lub parkują na chodnikach to szybko powstają na nich pęknięcia i koleiny. Jak spadnie deszcz to w tych koleinach zostają kałuże, a jak jest zima, to te zamarźnięte kałuże są jak lodowisko. Co to za
Zgadzam się jeżeli chodzi o parkowanie prywatnych pojazdów czy przejazd przez chodnik w celach prywatnych ale jeżeli chodzi o usługi które są świadczone większej ilości osób to powinny być wyjątki. Mam to na myśli zaopatrzenie czy na przykład taki serwis stacji rowerowych. Każdy psioczy na dostawców ale prawda jest taka że to miasto czy gmina powinno zadbać o to aby było miejsce dla zaopatrzenia. Szczególnie jeżeli plan zagospodarowania przestrzennego wymaga aby na
Co za zjeb umysłowy... Ja p------e... Rzeczywiście patoaktywista. Chyba nie ma nic do roboty, to musi szukać problemów na siłę i robić z tego gównoburzę...
@adminek84: z rozmowy z tym gościem od rowerków, wychodzi mi na to, że ten "aktywista", to jakiś opętany psychol chory na jakiś rodzaj "chodnikofobii" (?) Takich się powinno leczyć...
Gość robi kawał dobrej roboty. To on mnie natchnął do zgłaszania nieprawidłowo parkujących pojazdów. Nie mam tyle czasu i jaj, żeby tak nagrywać i publikować, ale kibicuję mu z całych sił.
@TrueShutDown: bo policja ma to w dupie jak napisał ktoś wyżej, do tego na którymś z wcześniejszych filmików nawet nie ukarali kierowcy tylko sapali się do nagrywającego.
Komentarze (76)
najlepsze
Wydaje mi się, że coś Ci umyka w tych nagraniach. On pokazuje, że kierowcy narażają życie i zdrowie pieszych na chodniku, niszczą minie społeczne i ... łamią prawo.
Jak to powiedziałeś "wpiedolić" to się można w poważne kłopoty stosując sugerowane przez Ciebie
czekać tylko aż policja bedzie stać przy tej stacji i każdemu mandaty wlepiać
@Pawel993: stacja powinna mieć wyznaczone miejsce na ulicy, tak jak parkują samochody. Ale wiesz jaki byłby kwik zmotoryzowanych?
Słowa klucze: "czasami", stany wyższej konieczności ("karetki i policja i Straż pożarna")
Każdy psioczy na dostawców ale prawda jest taka że to miasto czy gmina powinno zadbać o to aby było miejsce dla zaopatrzenia. Szczególnie jeżeli plan zagospodarowania przestrzennego wymaga aby na