Prawdopodobnie to początek nowej ery motoryzacji. Potencjalni klienci powinni wysmiewac takie oferty. Jak się przyjmie to za parę lat wszyscy będziemy wykupywać abonament na uruchomienie klimy w swoim własnym samochodzie.
@Jad-Kielbasiany: nie będziesz już właścicielem, powstają takie przepisy że nie będzie Ci się opłacało mieć własny. Tym samym promowany będzie wynajem.
Cracki do gier powstają od dziesięcioleci pora na samochody
@X4n01: To nie takie proste. Pal licho, że stracisz gwarancję, ale ingerencja w układ napędowy/sterowania to jest utrata homologacji. W przypadku wypadku okaże się, że pomimo opłaconego OC ubezpieczyciel nie weźmie na siebie odpowiedzialności i będziesz się z nim procesował czy modyfikacja miała wpływ na wypadek czy nie miała wpływu...
Nie będziesz miał nic i będziesz szczęśliwy. Korporacje już zaczynają oswajać owieczki z różnymi abonamentami. Małymi krokami do przodu, dziś to przyśpieszenie w mercedesie a do 2030 nie będziemy posiadali nawet widelca bo też będzie na abonament. Ale to tylko teorie spiskowe tak że śpijcie spokojnie.
@Mediocretes: heh, właśnie miałem o tym napisać:) Mam MB100 z OM616, szalone 72 konie rozpędzają go do 80 mniej więcej w minutę. Choć z drugiej strony niespecjalnie mi to przeszkadza:)
@mbbb Też mam niewiele lepszego grata co nie zmienia faktu, że znalezienie dobrego, używanego egzemplarza w wieku 10-15+ w PL graniczy z cudem. Ja mam to szczęście, że auto kupione zostało od rodziny, więc znam jego historię, serwis itp. Naprawiany też jest w autoryzowanym warsztacie. Natomiast większość modeli to wyjeżdżone złomy, które poprzedni właściciel katował na maxa, że grata trzeba wyjeździć a następnie sprzedać. I jak kupisz "perełkę" z nieznaną historią,
Czy Mercedes weźmie też na klatę koszty wymiany baterii za kilka lat? Bo nie za bardzo rozumiem za co się tu płaci skoro każde auto jest w stanie wygenerować więcej mocy. Przyszłość motoryzacji pod wieloma względami rysuje się w czarnych barwach.
@strafal: zależy co rozumiesz pod pojęciem poprawionej grafiki - bo co innego zrobić przepisanie całej gry (np mafia),a co innego zrobić jakiś gównoport z niedorobionej wersji mobilnej (gta san andreas). weź też pod uwagę fakt cały rynek moderski gdzie w większości dostępne modyfikacji są darmowe a dają znacznie większe pole do poprawy grafiki
Wygodniej Ci płacić abonament na telefon niż go doładowywać.
@strafal: Tylko, że w tym przypadku wydawanie nowej gry w nowej szacie graficznej to duża różnica niż to co robi mercedes. Lepszym porównaniem byłoby, że kupujesz teraz najnowszą grę za 300zł, jednak możesz grać maksymalnie w rozdzielczości 800x600. Natomiast za dodatkowe 100zł miesięcznie możesz sobie odblokować wyższe rozdzielczości. Nikt normalny na to godzić się nie powinien.
To to samo co przekonanie, że gry będą tańsze jak będą wydawane w wersji elektronicznej a nie na płytach CD/DVD/BL. Teraz na wielu grach na STEAM nie ma możliwości gry w trybie offline! Nie możesz odsprzedać gry jak ją ukończysz. Możesz stracić gry za kupę kasy jak stracisz dostęp do konta.
Skoro przez lata nikt nie zadał sobie pytania dlaczego mając elektroniczną przepustnicę klient musi dopłacać do tempomatu to producenci przesuwają granicę. Mam nadzieję, że nie będzie popytu na takie abonamenty i nie wyrośnie z tego nowy trend. Takie działanie (montowanie mocniejszych komponentów i ich nie sprzedawanie od razu) jest dodatkowym kosztem dla producenta ponoszonym przy produkcji więc liczmy, że nie będzie to opłacalne dzięki mniejszej konkurencyjności takich samochodów.
@zzapal: oczywiście, że tak, i te wszystkie wejścia już masz do komputera, a w przypadku samochodu który ma tempomat jako opcje to często ten kod (napisany i przetestowany) siedzi w sterowniku i tylko czeka, żeby przestawić flagę. W dawnych czasach jak przepustnica działała na linkę to tempomat był dodatkowym realnym kosztem dla producenta, w czasach kiedy masz elektroniczną przepustnicę (i do niej się odnosiłem) ten koszt to czujnik pedału sprzęgła
Komentarze (210)
najlepsze
@X4n01: To nie takie proste. Pal licho, że stracisz gwarancję, ale ingerencja w układ napędowy/sterowania to jest utrata homologacji. W przypadku wypadku okaże się, że pomimo opłaconego OC ubezpieczyciel nie weźmie na siebie odpowiedzialności i będziesz się z nim procesował czy modyfikacja miała wpływ na wypadek czy nie miała wpływu...
https://gozwpraktyce.pl/
https://www.gov.pl/web/klimat/goz
https://www.europarl.europa.eu/news/pl/headlines/economy/20151201STO05603/gospodarka-o-obiegu-zamknietym-definicja-znaczenie-i-korzysci-wideo
A tu perełka https://urzadskarbowy.eu/czym-jest-postwzrost-i-dlaczego-warto-sie-nim-zainteresowac/
@redemptor: To jest propozycja dla Hansa, który za 3 lata wymieni na nowy model, a nie dla Janusza, który kupi 10-letnią używkę za 20k.
nie. nigdy nie miałem i nie chce abonamentu,
Ciekawe ile biorą za automatyczne otwieranie drzwi czy bagażnika ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Orignal Size: 30MB
Repack Size: 1,2137MB
Teraz na wielu grach na STEAM nie ma możliwości gry w trybie offline!
Nie możesz odsprzedać gry jak ją ukończysz. Możesz stracić gry za kupę kasy jak stracisz dostęp do konta.
Mam nadzieję, że nie będzie popytu na takie abonamenty i nie wyrośnie z tego nowy trend. Takie działanie (montowanie mocniejszych komponentów i ich nie sprzedawanie od razu) jest dodatkowym kosztem dla producenta ponoszonym przy produkcji więc liczmy, że nie będzie to opłacalne dzięki mniejszej konkurencyjności takich samochodów.
W dawnych czasach jak przepustnica działała na linkę to tempomat był dodatkowym realnym kosztem dla producenta, w czasach kiedy masz elektroniczną przepustnicę (i do niej się odnosiłem) ten koszt to czujnik pedału sprzęgła