To jest dla producenta zysk na kilku poziomach: - standaryzacja produkcji (klient wybiera wyłącznie kolor/wykończenie wnętrza, reszta jest identyczna); - #!$%@? są dealerzy, gdyż teraz to im droższy samochód to tym dealer ma większą marżę. A tak to będzie 1-2 basicowe modele w jedne cenie, klient sobie potem będzie odblokowywał za kasę. Kto straci? Dealer - teoretycznie również nabywcy z drugiej ręki będą musieli za to płacić
Nie myśl że zapłacisz za 100KM a pod maską będzie siedział silnik 300 koni.
@zzapal: Jeżeli ktoś sprzeda samochód który ma mieć 100KM ale po kupieniu abonamentu ma mieć ich 300, to tak na prawdę on musi mi sprzedać samochód o mocy 300KM zdławiony do 100KM.
Porównanie do kart graficznych nietrafione bo tam z uwagi na proces wytwarzania wafli krzemowych i duży procent błędów robi się czasem układy z zapasem a
Czy w samochodzie będzie jakaś lampka świecąca po wykupieniu abonamentu, aby wszyscy wokół widzieli, że pan kierowca jest bogatszy i "jest kimś lepszym"??? Bo jak nie to po ch... to kupować?
@ruonim: Wybacz ale to generalizowanie. Kupiłem 9 lat temu z Niemiec samochód z którego cały kraj ryje i ma bekę. W tym roku kończy okrągłe 20 wiosen. Nie udowodnię Ci (chyba, że jakimś cudem się spotkamy) ale moim jedynym zmartwieniem są ceny paliwa. I nie dlatego, że olewam usterki. W moim Passeratti nie ma prawa nic skrzypieć czy zgrzytać. Wiadomo, że to nie salonowy stan ale jest praktycznie w bardzo dobrym
Komentarze (210)
najlepsze
- standaryzacja produkcji (klient wybiera wyłącznie kolor/wykończenie wnętrza, reszta jest identyczna);
- #!$%@? są dealerzy, gdyż teraz to im droższy samochód to tym dealer ma większą marżę. A tak to będzie 1-2 basicowe modele w jedne cenie, klient sobie potem będzie odblokowywał za kasę. Kto straci? Dealer
- teoretycznie również nabywcy z drugiej ręki będą musieli za to płacić
Tylko że ostatnie założenie jest
Producenci kart graficznych też to robili.
Nie myśl że zapłacisz za 100KM a pod maską będzie siedział silnik 300 koni.
@zzapal: Jeżeli ktoś sprzeda samochód który ma mieć 100KM ale po kupieniu abonamentu ma mieć ich 300, to tak na prawdę on musi mi sprzedać samochód o mocy 300KM zdławiony do 100KM.
Porównanie do kart graficznych nietrafione bo tam z uwagi na proces wytwarzania wafli krzemowych i duży procent błędów robi się czasem układy z zapasem a