@loplop: czyli nie tylko ja to zauważyłem. Kiedyś śledziłem codziennie autobloga, ale od kiedy redaktor naczelny zaczął szerzyć swoje mądrości, że paliwo jest zbyt tanie, to przegięła się pałka. Teraz ani youtuba zlomnika, ani autobloga. Niech sczeźnie. A mam jego książki na półce jeszcze z czasów, kiedy go lubiłem... Szkoda.
@cacum3: Bo i te klasyki, to super trwałe i pancerne samochody... Nie jeden chrzani się tak, że szybko będziesz się zastanawiał czy to dalej trzymać czy sprzedać, a może po prostu głównie przepalać zamiast jeżdżenia. O cenach części nie wspomnę. Jeśli szukasz czegoś na lokatę kapitału, to celujesz w samochód oryginalny względem czasów, w których powstał, z nietuzinkowymi rozwiązaniami na tle reszty modeli marki itd. Niezawodność mało kogo obchodzi. Jakimś cudem
Kiedyś go oglądałem, choć od początku mi coś w nim nie pasowało, ale że człowiek lubię posłuchać o samochodach, to się oglądało. Jakiś czas temu jak na początku usłyszałem w jego filmiku, jak powiedział, że może robić co chce i mówić co chce, bo i tak go się będzie oglądać, to od tego czasu przestałem. Burak.
@henkgreen: @Pedator: @UglyKid: w serialu był oryginał i replika ( ͡°͜ʖ͡°) w pilotowym odcinku miał się pojawić oryginalny model Daytony, zaś już potem, tj. w pierwszym i drugim sezonie była replika z włókna szklanego na bazie Corvetty C3; zrezygnowali z nich po tym, jak Ferrari dowiedziało się o tych replikach i kazało je zniszczyć, w zamian oferując Testarossę, wówczas najnowsze dziecko marki z
Miałem okazję jechać jako pasażer, to było jeszcze wtedy jak to był prawie nowy wóz gdzieś w 96. Dzisiaj jak się na to patrzy w środku to bida, ale wtedy patrzyło się głównie na to ile miał na liczniku i to 300 robiło ogromne wrażenie, jak wóz z innej planety. Niesamowita pamiątka i przygoda z tamtych lat :)
@stop_tvp: To takie moje zderzenie z tym co pamiętam, z mamą jeździłem maluchem a tu nagle siedzę w Ferrari, wtedy zobaczyć taki wóz na ulicy to już był szczyt marzeń a ja się przejechałem. To był szok, kosmiczna nowoczesna technologia, wyglądał super nowocześnie dla mnie wtedy, a teraz po latach widać jak się wszystko zmieniło, wtedy było takie kanciaste, ale to był szczyt techniki i designu. No i przyśpieszenie :D z
@MMKIS200: Moja ciotka poznała bogatego francuza, miał Testarosse i Jaguara, ale nie pamiętam jakiego, jakąś limuzynę. Jak był w pl to przyjeżdżali nas odwiedzać, no i raz przyjechał właśnie tym Ferrari. Jechaliśmy do restauracji i wiadomo, że każdy chciał się machnąć więc miał 3 kursy :)
W sumie dziwne, że ten patent z taką oprawką ze szparami prowadzącymi drążek zmiany biegów nie został wprowadzony nigdy w takich zwykłych, codziennych dupowozach dla mas.
Komentarze (81)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Jeśli szukasz czegoś na lokatę kapitału, to celujesz w samochód oryginalny względem czasów, w których powstał, z nietuzinkowymi rozwiązaniami na tle reszty modeli marki itd. Niezawodność mało kogo obchodzi. Jakimś cudem
źródło: comment_1664101764ua0InZyCdJ34SUB0rox4jC.jpg
Pobierzźródło: comment_1664106070TG4VWxhhMZfBQKxqS2wLZl.jpg
PobierzEdit: nawet wiem kto: Tom McBurnie
źródło: comment_16641081374JY2gDvx0tptcJCacuuXN5.jpg
Pobierzhttps://aedmax24.pl/pl/p/Gasnica-FSS-50N/309?gclid=CjwKCAjw-L-ZBhB4EiwA76YzOUpAxDCDUo8ckCKF70CmQGMLjIlOkHOvbDpxrqxBbNhgQxLW07ey7BoCBVQQAvD_BwE
https://www.design911shop.com/Fire-safety-stick---50-seconds/prod142106/?showtax=true&gclid=CjwKCAjw-L-ZBhB4EiwA76YzOWcq3OkReFMO8fEPJ0tq-YuZgqG16y7u6rlXgKzcrBDjTXExA7Hq8xoCTIIQAvD_BwE
Co do testów i filmow to wpisz w google frazę FIRE SAFETY STICK