Cześć,
Dzięki postom na wykop, Reddit, 9GAG udało mi się zwrócić uwagę wydawcy i miesiąc temu podpisać kontrakt. Wszystko dzięki sporej liczbie osób, które dodały grę do listy życzeń na Steam. Jest to główny wyznacznik popularności gry przed premierą. Zwolniłem się z pracy i zatrudniłem kilka osób do pomocy. Teraz jesteśmy małym zespołem deweloperskim. Chciałem ładnie podziękować i pokazać nasz progres w projekcie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeżeli ktoś chciałby wesprzeć projekt i dodać grę do listy życzeń na Steam będziemy bardzo wdzięczni (jak widać potrafi to dużo zdziałać): Dodaj grę do listy życzeń Steam
Projekt nabrał sporych rozmiarów, aktualnie tworzy go
- 2 programistów
- 1 game designer
- 1 level designer
- 1 kompozytor
- 1 sound designer
- 2 aktorów głosowych
- 10+ freelancerów takich jak graficy 3d, ilustratorzy itd.
Nowy zwiastun gry: Zwiastun gry
Tutaj mój poprzedni post na wykopie: Poprzedni wykop
Progres w projekcie najlepiej pokazuje zestawienie 2 screenów z poprzedniego i nowego zwiastunu.
Stary zwiastun:

Nowy zwiastun:

Od nowa tworzymy wszystkie poziomy, modele broni i oświetlenie.
Stary model:

Nowy model:

Buggy, którym będziemy mieli możliwość sterować:


Listy, plakaty, ilustracje wzbogacające fabułę gry:



Nowe poziomy nad którymi właśnie pracujemy:


Wrzucamy cały czas progres na nasz discord, więc jeżeli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam :) Kanał discord
Komentarze (268)
najlepsze
Mogę tylko powiedzieć, że mocno skupiamy się na fabule
źródło: comment_1663061520SO66RspEYjHsscCFdrLnsK.jpg
Pobierz@getin: Jak Rambo, z dnia na dzień
trzymaj się tam mocno
źródło: comment_1663060640zJuOAcyB6U67LrEW07SQBj.jpg
Pobierzźródło: comment_16630692960uPYz75bu8Qp5eNV0nr0sb.jpg
PobierzJa mam wrażenie, że wiele osób pytających o grę zadaje jakieś bezsensowne pytania o fabułę, długość gry, technikalia, a naprawdę ważne kwestie pominęliście
1. Czy zatrudniacie osoby kolorowe?
2. Czy w zespole deweloperskim są osoby nieheteronormatywne?
3. Ile jest kobiet w zespole?