Widać że kierowca próbował ratować (Koło skręcone na maks w Prawo) Ale ponieważ Lewa strona opadała to na zasadzie dźwigni prawe zostało odciążone i straciło przyczepność.
Druga sprawa - Ciekawe czy barierki z lin (jak się teraz buduje często) dałyby radę zatrzymać tira.
@jdef90: No i od tego jak solidnie będą wykonane barierki. Bo jak będą tak solidne jak asfalt na autostradach to mało dadzą. Te z filmiku widać solidnie zrobione skoro zatrzymały taki spory ciężar.
@MWittmann: nie od tego jak solidnie tylko od "klasy powstrzymania barier" - są różne, takie co powstrzymają zestaw z naczepą i takie co powstrzymają tylko samochód osobowy
Miałem wystrzał przedniej opony na autostradzie u niemca. Na pace 24 tony, przy 90km/h. Uratowały mnie tylko dwie ręce na koerownicy i wolny pas zjazdowy. Co ciekawe to opona byla markowa i miała zaledwie parę tys km.
@kemons: witam! W Niemczech, podobnie jak w Polsce na autostradach i drogach ekspresowych samochody ciężarowe obowiązuje ograniczenie prędkości do 80km/h. Pozdrawiam.
Pod koniec filmiku nie ma już pozostałych uczestników ruchu - wyparowali ( ͡°͜ʖ͡°), a może służby utrzymujące autostradę zamknęły dojazd do wypadku i rozładowały korek, zamiast jak u nas trzymać wszystkich do momentu wygrzebania tira z rowu ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■
Komentarze (134)
najlepsze
Druga sprawa - Ciekawe czy barierki z lin (jak się teraz buduje często) dałyby radę zatrzymać tira.
@MWittmann: nie od tego jak solidnie tylko od "klasy powstrzymania barier" - są różne, takie co powstrzymają zestaw z naczepą i takie co powstrzymają tylko samochód osobowy