Smutno na to patrzeć, trauma dla nagrywającego... ale czy Wy nie macie tak, że przy skrzyżowaniach zwalniacie? Przecież ten suv się ewidentnie czaił do wyjechania, a ta babeczka raczej szybko zapieprzała.
@etosha: Oczywiście, że w takich sytuacjach na polskich drogach często dochodzi do wymuszeń, bo byś czekał z godzinę, aby wyjechać z podporządkowanej, takie są realia i trzeba się z tym liczyć
Nie mam pojęcia wgl ile takie zbroje na motocykl mogą wytrzymać
@pro14ab: "Zbroja" to tak naprawdę raptem kilka ochraniaczy, cudów nie zdziałają. Natomiast jak na moje oko, to pierwsze uderzenie nie wyglądało jakoś bardzo groźnie. Według mnie, gdyby nie wpadła pod samochód nic wielkiego nie powinno się jej stać. Wiesz jak to mówią: prędkość nie zabija, tylko jej nagłe wytracenie. Samo turlanie się po asfalcie w ciuchach motocyklowych nie jest szczególnie
chopie turlanie sie przy takich predkosciach to polamane a nawet urwane kończyny.
@killuaa: Nom, w motoGP zawsze po wyścigach leżą stosy urwanych kończyn ( ͡°͜ʖ͡°)
Chopie, jakby sam w sobie szlif był tak niebezpieczny, to żaden kierowca wyścigowy by nie dożywał emerytury. A pytanie było o przeżycie wypadku, nie połamaną łapkę. Obejrzyj sobie jakieś kompilacje gleb z zawodów to zobaczysz jak to działa.
To jakaś kpina żeby na takim skrzyżowaniu nie było świateł. Niedaleko mnie jest takie skrzyżowanie że na lewoskręcie nie widać tych co jadą z przeciwka. Wypadków trochę już tam było, ale zrobić bezkolizyjnego skrzyżowania nie ma komu, lepiej brać kasę za mandaty za przekroczenia na wylotówkach, bo jakiś mądry stwierdził że 40km/h na wylotówce będzie odpowiednie.
@veranoo: tam powinno byc rondo a nie swiatla, tak sie robi w cywilizowanych krajach, swiatla tylko sztucznie blokuja ruch i sa niebezpieczne, bo wypadki zdarzaja sie nie przy wjezdzie na zielonym tylko na czerwonym a przed rondem w zasadzie kazdy hamuje
Napiszę trochę od strony biologii o takich rzeczach, które powinno się wpajać użytkownikom motocykli. Motocykliste ciężej zauważyć a to dlatego, że zajmuje mniejszą powierzchnię na siatkówce oka. Motocykl który jedzie z taką samą prędkością jak samochód dla naszego oka porusza się szybciej i ciężej go dostrzec. Wystarczy mrugnięcie oka i nagle mamy motocyklistę na swojej masce, a przecież się spojrzałem w lewo, prawo i lewo i nagle nieszczęście gotowe.
Komentarze (831)
najlepsze
@Drogomir: hmm, czy naprawdę nie widać ironii w moim wpisie ?
@etosha: no trochę dzban ze mnie, bo nie przeczytałem całego, tylko zobaczyłem tę wyliczankę i postanowiłem od razu zareagować ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie mam pojęcia wgl ile takie zbroje na motocykl mogą wytrzymać
@pro14ab: "Zbroja" to tak naprawdę raptem kilka ochraniaczy, cudów nie zdziałają.
Natomiast jak na moje oko, to pierwsze uderzenie nie wyglądało jakoś bardzo groźnie. Według mnie, gdyby nie wpadła pod samochód nic wielkiego nie powinno się jej stać. Wiesz jak to mówią: prędkość nie zabija, tylko jej nagłe wytracenie. Samo turlanie się po asfalcie w ciuchach motocyklowych nie jest szczególnie
@killuaa: Nom, w motoGP zawsze po wyścigach leżą stosy urwanych kończyn ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Chopie, jakby sam w sobie szlif był tak niebezpieczny, to żaden kierowca wyścigowy by nie dożywał emerytury. A pytanie było o przeżycie wypadku, nie połamaną łapkę.
Obejrzyj sobie jakieś kompilacje gleb z zawodów to zobaczysz jak to działa.
@PustyCzlowiek: Ale przecież jazda bez prawka jest jeszcze bardziej niebezpieczna ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Motocykliste ciężej zauważyć a to dlatego, że zajmuje mniejszą powierzchnię na siatkówce oka.
Motocykl który jedzie z taką samą prędkością jak samochód dla naszego oka porusza się szybciej i ciężej go dostrzec.
Wystarczy mrugnięcie oka i nagle mamy motocyklistę na swojej masce, a przecież się spojrzałem w lewo, prawo i lewo i nagle nieszczęście gotowe.
@Kielek96: