Polski futrzany indyk podbija Amerykę
Chwalę się Mireczki, że nasz polski indyk FurryFury: Smash & Roll podbija właśnie USA i znalazł się w pierwszej 100 gier strategicznych w AppStore (。◕‿‿◕。) zero marketingu tylko ciężka praca ᕦ(òóˇ)ᕤ mega się cieszymy i będzie nam miło jak podacie dalej, bo dopiero zaczynamy naszą przygodę z...
TheEyYou z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 138
Komentarze (138)
najlepsze
#polska #dobrebopolskie #gamedev #gry #dziendobry
1. W ile osób ją robiliście?
2. Ile czasu?
3. Jakie technologie?
4. Może bez konkretów, ale na jakie pieniądze mniej więcej przekłada się pozycja ~100 i ~40 w chartach?
5. Co było najtrudniejsze a co sprawiło najmniej kłopotu?
6. Skąd grafiki i audio?
7. Jaki koszt produkcji nie licząc Waszej pracy?
Dzięki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
ps. nie jestem fanem gier na komórki, ale wygląda to tak fajnie, że chyba dziś ściągnę. Myślicie o uderzeniu na Nintendo Switch?
a jak już mam okazję zagadać z kimś tak zdolnym to poproszę: pomyślcie o jakiejś fajnej wersji sokoban, koncepcja gry jest genialna, ale na rynku nie ma nic dobrze zaprojektowanego i ładnego ;). kiedyś marzyłem o nowej odsłonie bulderdash i na szczęście pojawił
Wrzucam link z naklejkami z postaciami z gry :) wybierzcie naklejki i napiszcie do nas na adres contact@furryfury.com z podanym adresem do wysyłki naklejek. Pamiętajcie załączyć wybrane naklejki do maila żebyśmy wiedzieli co włożyć do koperty. Możemy się umówić, że 10 naklejek dla jednego
1. Przestałem grać bo utknąłem na poziomie 6 w trybie przygody AI. Wychodzące z cierni robaki które leczą przeciwnika są OP.
2. Macie źle zrobione strzałki w UI. Klikam GRAJ i następnie mam trzy kafelki z wyborem trybu oraz ponownie button GRAJ ze strzałką w prawo, która sugeruje przejście do następnego ekranu, a tak naprawdę cofa ona nas do ekranu głównego. Ten button powinien być po lewej stronie ze strzałką w
Tryb przygody regularnie mi się wywala z powodu zerwanego połączenia z internetem. Nie rozumiem dlaczego internet jest potrzebny do singplayer.
1. Rozwiń tą myśl z marketingiem ;). Jak to możliwe, żebyście wyskoczyli tak wysoko bez marketingu?
2. Na jakim frameworku to robiliście (coś wieloplatformowego)?
1. chyba wysoka jakość wykonania, wysokie oceny i dobre komentarze, i gdzieś musiało pokazać grę w polecanych, czy coś takiego. To najbardziej prawdopodobny scenariusz. Już jakiś czas temu Edytorzy w Apple wybrali nas grą tygodnia ale nie miało to aż takiego przełożenia.
2. unity
Mam Redmi 7A.
Czy to wina rozdzielczości 1440x720, czy czegoś innego?
A właśnie, najpierw grałem na S20 naciągając proce palcem i jak futrzak byl przy dolnej krawędzi po prostu nie miałem możliwości napiąć procy... Przydała by się opcja automatycznego oddalania widoku czy coś