UNDERGROUND Comparison (3D)
Najgłębsze podziemne struktury (naturalne i sztuczne) w rzeczywistej skali: kopalnie, tunele, jaskinie, miasta, laboratoria. Uwaga: głębokość mierzona od najniższego punktu od powierzchni, a nie poziomu morza.
kornik1982 z- #
- #
- #
- 68
Komentarze (68)
najlepsze
Tutaj 30 sek. wideo z miejsca
jak zdalnie to masz fajną piwnicę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Strzelec_wyborowej: Promień ziemi ~6 378 km. Najgłębszy odwiert 12 km. Przy rozdzielczości 4K 16:9 na osi pionowej są 3840 piksele. Przy zobrazowaniu połowy kuli ziemskiej odwiert maiłby 7 pikseli wysokości. Przy typowym FHD 1920 - do 4 pikseli.
Szanuję kanał który robi te filmy, obrazowe, szczegółowe i ciekawe.
Zastanawiałem się, czy będzie LHC i było.
Natomiast Tunelu Św. Gotarda nie powinno tam być wg mnie. No ale jest jako ciekawostka.
Zamykanie sie w prawdziwej lokacji ogranicza możliwość level designu pod kątem gameplayu.
Skanowanie kosztowne i czasochlonne, oraz niepotrzebne, bo i tak omeshowac to trzeba z mniejszej ilosci assetow, a nie unikalnego skanu.