Disclaimer: Our videos are made for entertainment purposes only. Many of our video topics relate to speculation. Many things have not yet been officially presented, but it is only suspected that these could appear at some point. You should therefore do your own research and question the truthfulness of the topics. Zakop
Garść faktów dlaczego dobrze się znają. 90% r&d daimlera jest w Kalifornii. Daimler był kiedyś udziałowcem tesli - w 2009 roku kupili 10% akcji za 50mln które na swoje nieszczęście sprzedali żeby poprawić wyniki finansowe, ostatnią partię 4% w 2014. Tesla dostarczała kiedyś baterie do Mercedesa. Tesla w 2017 roku przejęła niemiecką firmę Grohmann Engineering co pozwoliło im zwiększyć produkcję i ocalić firmę. ( szkoda że wywalił jej założyciela Klausa Grohmanna)
@niecodziennyszczon: przecież to fake. Dlaczego miałby przenosić produkcję z Chin do USA? Samochody z Chin po otwarciu fabryki w Berlinie będą już głównie na rynek azjatycki, byli hubem do Europy, bo Niemcy opóźniają otwarcie fabryki od samego początku (nietoperze, węże i jaszczurki, a teraz zużycie wody, które jest bardzo niskie jak na tego typu fabrykę).
Pierwsza tesla robiona byla na podstawie cls. Mercedes to kawał historii i każdy koncern byłby dumny mając go w swoim portfelu. W vw tez jest kilka marek które zagospodarowuja rynek. Audi vw skoda. I tesla aby rosnąć też musi miec kilka marek. Ciężko pogodzić luksus z popularnością, sport z komfortem,
Komentarze (296)
najlepsze
Our videos are made for entertainment purposes only. Many of our video topics relate to speculation. Many things have not yet been officially presented, but it is only suspected that these could appear at some point. You should therefore do your own research and question the truthfulness of the topics. Zakop
90% r&d daimlera jest w Kalifornii.
Daimler był kiedyś udziałowcem tesli - w 2009 roku kupili 10% akcji za 50mln które na swoje nieszczęście sprzedali żeby poprawić wyniki finansowe, ostatnią partię 4% w 2014.
Tesla dostarczała kiedyś baterie do Mercedesa.
Tesla w 2017 roku przejęła niemiecką firmę Grohmann Engineering co pozwoliło im zwiększyć produkcję i ocalić firmę. ( szkoda że wywalił jej założyciela Klausa Grohmanna)
Dlaczego miałby przenosić produkcję z Chin do USA?
Samochody z Chin po otwarciu fabryki w Berlinie będą już głównie na rynek azjatycki, byli hubem do Europy, bo Niemcy opóźniają otwarcie fabryki od samego początku (nietoperze, węże i jaszczurki, a teraz zużycie wody, które jest bardzo niskie jak na tego typu fabrykę).