By wykonać autostradowe patrole, Renault Master Z.E. musi ciągnąć baterie
Jedzie sobie elektryczne Renault Master, a za nim porusza się przyczepa z bateriami - oto zestaw testowany we Francji.
botereq z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 264
Jedzie sobie elektryczne Renault Master, a za nim porusza się przyczepa z bateriami - oto zestaw testowany we Francji.
botereq z
Komentarze (264)
najlepsze
(nawet nie próbuję sobie wyobrazić co mogłoby rozwiązać taki poważny problem z zasilaniem pojazdu! ( ͡° ͜ʖ ͡°) )
Radziecki przyrząd do świecenia w dupie (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞
@konkarne: wszystkie bajery
Nie, tego nie wymyśliłby nawet Bareja.
@putinn: Czyli noszami parkuje się po skosie?
P.S. Jestem za alternatywnymi źródłami zasilania, ale tam gdzie nie rodzi to dodatkowych komplikacji.
Nie musisz wracać aż do komunizmu, wystarczy S.Jobs: stwórz smartfon cienki na 10mm i brandzluj swoich wyznawców. Każ im dokupić powerbank, bo wbudowana bateria nie wystarcza nawet na dzień pracy.
@Dziad_Mroz: Powodu globcia ten wybór po prostu zniknie
- a ilu ją obsługuje?
- siedmiu
@beztlenowy: wpisz sobie w Google "pociąg" już mamy elektryczne pojazdy które mogą ciągnąć duży ładunek i ich sprawność przekracza jakikolwiek pojazd spalinowy.
https://en.wikipedia.org/wiki/Churchill_Crocodile
Czyli zamiast 140 mamy 80 - super !
@Titsuman: Dość śmiała teza.. zobaczymy co będzie za 20 lat, bo patrząc na to jak wyglądał rok 2000 zmieniło się sporo
@Titsuman: Ta, a "640 KB powinno wystarczyć każdemu".
Przestańcie hejcić elektryki. To że jakieś cymbały wybrały nieodpowiednie narzędzie do pracy, nie znaczy że jest ono złe w ogóle.
Małym nic nie zdziałasz, a duży jest bardzo duży
Pomijając brak spalin które raczej nikomu na autostradzie nie przeszkadzają, to jestem ciekawe jaka jest oszczędność na paliwie.