Przepraszam bardzo, że wtrącę. Obecna młodzież może odnieść mylne wrażenie, że ta wyglądały gry na PSX. Otóż gry na PSX tak nie wyglądały. Po pierwsze były w rozdzielczości 640 x 480 (a nie jakiejś bzdurnej 240 x 480), a po drugie ówczesne telewizory CRT z racji swojej niedoskonałości bardzo wygładzały krawędzie - coś na zasadzie obecnego antyaliasingu.
Wygląda słabo, bo skalowanie nie zwiększa ilości detali i mamy wielkie powierzchnie wypełnione jednolitymi połaciami. Pixeloza zaś sama w sobie dodaje biednej texturze dodatkowej faktury w postaci kwadratów.
@rezoner: Druga sprawa zobacz jak w Tony Hawk się budynki ładują, równie wolno co w oryginale. To skalowanie ma sens gdy mamy podstawę czyli naprawdę dobrze zbudowane modele z wielu polygonów. Dla przykładu:gra ma 720p i postacie są już bardzo szczegółowe, a chcemy pograć w 1080p(bo to taka dzisiejsza bariera przyzwoitości) to wtedy ta funkcja odwala zarąbistą robotę. Ogólnie upscaling ma byc zaimplementowane w nowych kartach Nvidii, nie wiem czy tyczy
Autor tych wypocin to chyba tylko na emulatorze grał. Normalnie, na 21 calowym telewizorze kineskopowym gry z PS1 wyglądały o wiele lepiej niż ten zlepek pikseli który został pokazany na powyższym filmiku.
@skrajnie_centralny: obecnie na tapecie są już filmy i seriale z wczesnych lat '00. Chyba Władca Pierścieni ma być zremasterowany do 4k gdzieś w grudniu
tam sie jeszcze cos ustawia zeby te tekstury sie nie przesuwaly. typ wolal wlaczyc to w 4k niz wlaczyc wygladzanie XD przeciez to w 720p nie wyglada zbytnio inaczej
@farara: Wygląda to źle, tak samo jak remastery starych gier (nie remaki, te są jak najbardziej spoko). Stare gry w wysokiej rozdzielczości wyglądają gorzej, bo jeszcze bardziej widać ubogość detali.
Komentarze (80)
najlepsze
źródło: comment_1604162883owRpn0yw84KBAFXJOaeNok.jpg
Pobierzźródło: comment_16042207103LvmEQnS8cV2p2cVHfOKRL.jpg
PobierzWymierzone 10 minut w filmie - są.
Ujowy opis znaleziska od OP - jest.
Zakop.
@Jednorenki_Bandyta: Co to oznacza?
To skalowanie ma sens gdy mamy podstawę czyli naprawdę dobrze zbudowane modele z wielu polygonów.
Dla przykładu:gra ma 720p i postacie są już bardzo szczegółowe, a chcemy pograć w 1080p(bo to taka dzisiejsza bariera przyzwoitości) to wtedy ta funkcja odwala zarąbistą robotę.
Ogólnie upscaling ma byc zaimplementowane w nowych kartach Nvidii, nie wiem czy tyczy
Taaaa... 1000gier na PC z coopem na kanapie. Teraz tylko ta fifa...