W artykule "Należy jednak zauważyć, że rezygnacja z części planowanych początkowo funkcji to naturalna faza projektowania gry"
Jakiego projektowania? Pan redaktor się na łby z kimś pozamieniał? Każdy kto ma minimum pojęcia o branży wie na tym etapie nie ma mowy o takich ruchach na tak późnym etapie, chyba że coś poszło GRUBO nie tak (np. błąd którego nie ma szansy załatać w najbliższej przyszłości). Feature i content complete i zamknięte.
@Jitsu: A wiemy na jakim etapie to wypadło? Jasne, wycinanie czegoś obecnie byłoby czymś dziwnym, ale może po prostu teraz tylko o tym informują, a tak naprawdę od dawna tego nad tym nie pracowali.
Natomiast jednocześnie wycięcie tych rzeczy wydaje się dziwne. Jeszcze metro da się zrozumieć - być może wyszło im, że nie da się tego zrobić tak, żeby dla gracza było to ciekawe przy większej liczbie takich podróży. Gorzej
Deweloper twierdzi, że początkowo bohater mógł podróżować metrem, płacąc za przejażdżkę. Teraz natomiast w okolicy wejścia do podziemi stoi terminal, który pozwala na skorzystanie z szybkiej podroży - za darmo. Droga, którą pokonuje V, nie jest jednak pokazana graczowi.
@orkako: Modyfikacji samochodów szkoda, choć może dodadzą w późniejszym terminie, jeżeli mieli ten moduł w ogóle zaprojektowany i będzie odpowiedni popyt wśród społeczności. Natomiast sam travel metrem IMO bezużyteczny, szczególnie w wariancie który miałby renderować samą podróż. Szybka podróż jest najsensowniejsza. Niektórzy chyba zapominają że to RPG z konkretną historią i dużą dozą swobody, a nie symulator życia w Night City xD
Natomiast sam travel metrem IMO bezużyteczny, szczególnie w wariancie który miałby renderować samą podróż
@greven: zawsze lepiej jest mieć wybór. Już GTA III w 2001 miało metro, którego trasę można było śledzić, albo całkowicie pominąć. Widocznie w excelu im wyszło, że tylko 3% graczy tego użyje, więc nie opłacało się tego implementować. Dziwi natomiast, że grę już od pierwszych sekund reklamowano właśnie sceną w metrze xD Trailer niby na silniku
@Vigo_Von_Homburg_Deutschendorf: no to skoro to wydmuszka to nie kupuj i nie graj. Szukacie sobie wymówek żeby tylko nie zapłacić, a ciekawe ilu z was skończy tę grę (co będzie znaczyło, że jednak warta byłaby kupna). To jest takie żenujące podejście.
@niko444: ale oni to robią na silniku wiedźmina 3 i potracili w cholerę programistów, część np robiła horizon zero dawn. Ale takie są uroki jak projektem zarządzają nietechniczni idioci z wybujałym ego.
Komentarze (500)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Jakiego projektowania? Pan redaktor się na łby z kimś pozamieniał? Każdy kto ma minimum pojęcia o branży wie na tym etapie nie ma mowy o takich ruchach na tak późnym etapie, chyba że coś poszło GRUBO nie tak (np. błąd którego nie ma szansy załatać w najbliższej przyszłości). Feature i content complete i zamknięte.
To
Natomiast jednocześnie wycięcie tych rzeczy wydaje się dziwne. Jeszcze metro da się zrozumieć - być może wyszło im, że nie da się tego zrobić tak, żeby dla gracza było to ciekawe przy większej liczbie takich podróży. Gorzej
@Jitsu: Albo nic w rzeczywistości nie wycinają, tylko po prostu nie zdążyli zrobić xD
Komentarz usunięty przez moderatora
W sumie dobra decyzja.
Szkoda jednak tych samochodów.
@greven: zawsze lepiej jest mieć wybór. Już GTA III w 2001 miało metro, którego trasę można było śledzić, albo całkowicie pominąć. Widocznie w excelu im wyszło, że tylko 3% graczy tego użyje, więc nie opłacało się tego implementować.
Dziwi natomiast, że grę już od pierwszych sekund reklamowano właśnie sceną w metrze xD Trailer niby na silniku
Przynajmniej będzie można wybrać żeńskiej postaci wielkość penisa.
Oszczędzone 250 zł.