Śmierć influencerów?
Czy koronakryzys doprowadzi do rewolucji w branży reklamowej? Twórcy internetowi przez lata byli atrakcyjnymi nośnikami reklamy dla największych marek. W czasie pandemii koronawirusa to właśnie oni trafili na pierwszą linię redukcji kosztów. Marki nie chcą drażnić klientów luksu...
m.....g z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 226
Komentarze (226)
najlepsze
@KochanekAdmina: debili ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ponad 25 mln wyświetleń na YT, ponad 4,5 mln $ zebrane...
Ależ oczywiście...
"dobrze" w internecie... "
Przecież teraz są największe żniwa dla influencerów.
Konkretnie to ani jedna. Po co pisać takie bzdury? Pozamykała się jakaś drobnica.
Czyli czołowy polski specjalista od szkoleń z marketingu, który nie ma na koncie ANI JEDNEGO sukcesu zawodowego.
Rynek influencerski się zmieni (może skończy się przepalanie pieniędzy bez sensu, tak jak większośc marek to robi)
@impulstelefoniczny: przepalają bo są naciągani przez agencje ściemnionymi prognozami, briefami, raportami.
Już nie mówiąc o kupionych fanach, followersach i subach które nie mają wartości dla reklamodawcy. Wałek na wałku u tych "influencerów"
"Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro" to doradza największym rakom internetu, pewnie jego załuga..
No bo owszem ja też wmawiałem sobie, że po co się uczyć jak można grać w piłkę i zarabiać miliony, z wiekiem przeobrażało się to w inne zainteresowania i coraz bardziej sobie człowiek uświadamiał, że to nie tak łatwo ale suma sumarum dzięki sprytowi i pracy jest się gdzie się jest, świat pozwiedzany, praca ok, kasa jest, mieszkać jest gdzie i co do gara włożyć
@Odwrocuawiacz: No jak to takie prosto to łap za aparat :D
Brzmi jak fragment z manifestu komunistycznego.