Dlaczego drogi lokalne w Polsce tak szybko się niszczą? -...
Wielu ludzi zastanawia się, dlaczego tak wiele nowowybudowanych dróg lokalnych wymaga remontu już po 3 - 4 latach. Tego właśnie dowiesz się z mojego wpisu!
Benize z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 110
Wielu ludzi zastanawia się, dlaczego tak wiele nowowybudowanych dróg lokalnych wymaga remontu już po 3 - 4 latach. Tego właśnie dowiesz się z mojego wpisu!
Benize z
Komentarze (110)
najlepsze
Wiadomo, że sam proces budowy był kontrowersyjny (np. pracowali przy niej
@tabok: Wybierz jedno lub udowodnij, że Niemcy umieli przenosić ludzi w czasie.
- nie udrażnia się rowów melioracyjnych na czas
- nie zalepia się pęknięć, pozwalając wnikać w nie swobodnie wodzie - to naprawdę jest sposób by przedłużyć dobry stan nawierzchni
- nie naprawia się małych ubytków, pozwalając by koła samochodowe przyspieszały erozje
- jakość samych napraw to tragedia, jedynie krajowe drogi potrafią być
@deeptrue: Idealne podsumowanie, byłem świadkiem jak w październiku ubiegłego roku koleś oznaczający do wypełnienia ubytki na
W moim rodzinnym miasteczku zrobili obwodnicę jakoś 2003/2004 (jeszcze przed unią) i do dziś zero remontów i zero dziur. Jak się chce to można.
2. Wykonawcy (często znajomi królika) oszukują na jakości/ilości materiału. Dorabiałem w takiej firmie za młodego i swoje widziałem.
1. Jedna z największych w Europie ilość cykli odmrożeniowo-zamrożeniowych w ciągu roku, kiedy to temperatura przechodzi przez zero stopni.
2. Przeładowane samochody ciężarowe, do tego często przekraczające dopuszczalne prędkości.
3. Brak utrzymania i rozjeżdżanie poboczy, skutkujące niszczeniem krawędzi drogi.
4. Zły stan odwodnień - nieczyszczone, pozarastane rowy, do tego
-po pierwsze, jak widziałeś nie raz na ulicy zrobione otwory, okrągłe, to są wyciąganie próbki do badania, jak próbka nie przejdzie to asfalt ma być ściągany do zera i kładziemy na nowo, nie ważne czy 20 metrów czy 50 kilometrów. Ale... Próbki zawsze są w porządku,