Dokladnie o to chodzi na autostradzie. O zjechanie zanim w ogóle karetka pojawi się na horyzoncie, a nie zbychu karetka jedzie, zjedz na bok , bo karetka nie moze wtedy jechac tak,jak jedzie tutaj - szybko i z odstepami od aut. Wtedy jest dopiero pelna efektywnosc takiego korytarza.
@PiotrOjtam: ale tworzenie korytarza rozpoczyna się od miejsca zdarzenia i każdy dojeżdżający widzi że przed nim jest korytarz życia a nie kolejka do bramek więc sam też się odpowiednio ustawia wystarczy patrzeć przed siebie
na jezdni z dwoma pasami ruchu w tym samym kierunku kierujący pojazdem poruszający się lewym pasem ruchu jest obowiązany usunąć się z drogi przejazdu pojazdu uprzywilejowanego przez zjechanie jak najbliżej lewej krawędzipasaruchu, a kierujący pojazdem poruszający się prawym pasem ruchu jest obowiązany usunąć się z drogi przejazdu pojazdu uprzywilejowanego przez zjechanie jak najbliżej prawej krawędzipasaruchu;
@Student_AWAS Na załączonym obrazku mamy przykład poprawnego zachowania bez konotacji narodowościowej. W KRK wzorowo jeździmy na suwak ale na wiecznie zakorkowanej obwodnicy korytarza jeszcze nie widziałam. A4 codziennie dojeżdżam do pracy.
Komentarze (13)
najlepsze
wystarczy patrzeć przed siebie
W praktyce nie jeden d..il jedzie na zderzaku, a potem nie ma gdzie się przesunąć...
Ja dlatego przy koreczku, czy nawet przy znacznym spowolnieniu już wolę mieć większy odstęp i trzymać się "swojej" strony...
https://echodnia.eu/swietokrzyskie/po-karambolu-na-s7-kolo-wisniowki-brawa-dla-kierowcow-utworzyli-wzorcowy-korytarz-zycia-nawet-strazacy-byli-pod-wrazeniem/ar/c1-14736466
Na załączonym obrazku mamy przykład poprawnego zachowania bez konotacji narodowościowej. W KRK wzorowo jeździmy na suwak ale na wiecznie zakorkowanej obwodnicy korytarza jeszcze nie widziałam. A4 codziennie dojeżdżam do pracy.