Siema Mirki,
dzisiaj chciałbym wam przedstawić podejście do klienta firmy @SferisPL i to z jak wielką starannością dbają o to aby towar który zostanie u nich zakupiony, dotarł bezpiecznie do adresata ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
1. Dnia 22 maja postanowiłem zakupić w wspomnianej wyżej firmie telewizor z dostawą kurierem do domu.
2. Czas wysyłki spoko, wyrobili się w 2 dni i 24.05 zapukał kurier, zdziwiło mnie to że telewizor był w FABRYCZNYM PUDEŁKU, czaicie, nie w żadnej paczce odpowiedniej do przewozu z folią bąbelkową w środku, styropianem, gąbką czy czymkolwiek, po prostu w tekturowym opakowaniu producenta, takim samym w jakim dostaje się telewizor normalnie w sklepie stacjonarnym, z resztą z adekwatnymi oznaczeniami których nikt przy wysyłce chyba nie zauważył.
3. Pudełko na pierwszy rzut oka wyglądało w porządku, całe szczęście otworzyłem je w obecności kuriera, wtedy moim oczom ukazało się to (╯︵╰,)
4. Standardowo postanowiłem spisać z kurierem protokół żeby mieć szanse na odzyskanie pieniędzy/wymianę na nowy i wysłałem do Sferis maila opisującego sytuacje.
Po wysłaniu zdjęć opakowania dostałem dostałem odpowiedź:
Ciekawi mnie czy pisząc "przecież jest dziura w opakowaniu" Starszy specjalista ds. Reklamacji miał na myśli otwory do przenoszenia czy może dopatrzył się czegoś czego ja nie zauważyłem? (ಠ‸ಠ)
Skontaktowałem się z firmą kurierską, uzyskałem odpowiedź którą się z nimi podzieliłem i standardowo spróbowałem użyć magicznego zwrotu "skontaktować się z Rzecznikiem Praw Konsumenta" w nadziei że może pójdzie z górki i ustąpią, sytuacja i tak raczej dla nich przegrana, jedynie mogą znacznie utrudnić mi życie i wydłużyć proces odzyskania moich pieniędzy.
Odpowiedź:
Zapytałem się jeszcze czy kurier sam się ze mną skontaktuje, potwierdzili i od tamtej pory nastąpiła cisza, kurier się nie skontaktował, na następne maile sferis także przestał odpisywać, nie wiem na co mam czekać, telewizor stoi, kasa na ich koncie leży, może jak pomożecie mi kręcić małysza to coś to pomoże, także ogromna prośba o #wykopefekt ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Komentarze (400)
najlepsze
Jak nie poprawisz tego protokołu nic nie ugrasz. Rzecznik ani wodnik nie pomoże :) Tak samo jak chargeback nie zadziała.
Pamiętaj aby przy następnym zakupie tv zrobić protokół jak będzie potrzebny.
Dowody są takie, że ten świstek papieru powinien być nieistotny.
A że firmy kurierskie obchodzą się z paczkami jak się obchodzą to takie rzeczy jak u ciebie niestety się zdarzają.
żadaj wymiany z tytułu rękojmi, a protokoły mogą sobie w dupę wsadzić, jesli kupowałeś prywatnie to masz jeszcze 6 dni na powiadomienie sprzedawcy że towar odsyłąsz z powodu niezgodnosci towaru z umową.
kolejna rzecz, to do czasu dostarczenia przesyłki sprzedawca odpowiada w całosci za przesyłkę i Ciebie g---o to powinno obchodzić. zamówiłeś tv, dostałeś szrot. teraz winny sprzedawca będzie sie starał przęciagać na tyle długo by
Odesłanie z tytułu niezgodności towaru z umową i to jak najszybciej.
@harcepan-mawekrwi: Ale wtedy jakiś kurier dureń nie rzuca tym jak mięsem, bo wie, że ma na pace same telewizory.