Siema Mirki,
dzisiaj chciałbym wam przedstawić podejście do klienta firmy @SferisPL i to z jak wielką starannością dbają o to aby towar który zostanie u nich zakupiony, dotarł bezpiecznie do adresata ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
1. Dnia 22 maja postanowiłem zakupić w wspomnianej wyżej firmie telewizor z dostawą kurierem do domu.
2. Czas wysyłki spoko, wyrobili się w 2 dni i 24.05 zapukał kurier, zdziwiło mnie to że telewizor był w FABRYCZNYM PUDEŁKU, czaicie, nie w żadnej paczce odpowiedniej do przewozu z folią bąbelkową w środku, styropianem, gąbką czy czymkolwiek, po prostu w tekturowym opakowaniu producenta, takim samym w jakim dostaje się telewizor normalnie w sklepie stacjonarnym, z resztą z adekwatnymi oznaczeniami których nikt przy wysyłce chyba nie zauważył.
3. Pudełko na pierwszy rzut oka wyglądało w porządku, całe szczęście otworzyłem je w obecności kuriera, wtedy moim oczom ukazało się to (╯︵╰,)
4. Standardowo postanowiłem spisać z kurierem protokół żeby mieć szanse na odzyskanie pieniędzy/wymianę na nowy i wysłałem do Sferis maila opisującego sytuacje.
Po wysłaniu zdjęć opakowania dostałem dostałem odpowiedź:
Ciekawi mnie czy pisząc "przecież jest dziura w opakowaniu" Starszy specjalista ds. Reklamacji miał na myśli otwory do przenoszenia czy może dopatrzył się czegoś czego ja nie zauważyłem? (ಠ‸ಠ)
Skontaktowałem się z firmą kurierską, uzyskałem odpowiedź którą się z nimi podzieliłem i standardowo spróbowałem użyć magicznego zwrotu "skontaktować się z Rzecznikiem Praw Konsumenta" w nadziei że może pójdzie z górki i ustąpią, sytuacja i tak raczej dla nich przegrana, jedynie mogą znacznie utrudnić mi życie i wydłużyć proces odzyskania moich pieniędzy.
Odpowiedź:
Zapytałem się jeszcze czy kurier sam się ze mną skontaktuje, potwierdzili i od tamtej pory nastąpiła cisza, kurier się nie skontaktował, na następne maile sferis także przestał odpisywać, nie wiem na co mam czekać, telewizor stoi, kasa na ich koncie leży, może jak pomożecie mi kręcić małysza to coś to pomoże, także ogromna prośba o #wykopefekt ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ
Komentarze (400)
najlepsze
@Lorenzo_von_Matterhorn: Ty a mój jednak nie przyszedł na palecie.
Jak to nie? Trochę w temacie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
- wasze zamówienie pakuje Mietek na magazynie sklepu internetowego
- jak się nie przyłoży lub sklep ma krótko mówiąc wywalone na standardy BEZPIECZNEGO pakowania szczególnie delikatnych przedmiotów to wrzuca to w karton, okleja listem i nara
- jak Mietek ma gorszy dzień to jeszcze ciepnie paczką przez pół magazynu do kosza wysyłki, albo upchnie mocniej, używając odrobiny perswazji względem opornej paczki
- kurier zamówiony lub inny transport odbiera, bo MUSI odebrać, inaczej dostanie zjeby od lidera i kierownika oddziału
- kurier widzi, że ta rzecz tak spakowana pewnie nie przetrwa trasy, więc odzywa się w nim ludzka sprawiedliwość
A niewielkiego wgniecenia (a nie kilkucentymetrowej dziury w pudle) można nie zauważyć. A poza tym, jakbyś chciał spisywać protokół przy każdym, najmniejszym śladzie na opakowaniu, to nie odebrałbtyś chyba od kuriera żadnej przesyłki.