@TymRazemNieBedeBordo: a według mnie wygląda to dobrze. Może trochę za widno, ale dzięki raytracingowi nawet stara gra ze światem low-poly nabiera zupełnie innego wymiaru z takim oświetleniem.
Najbardziej chciał bym zobaczyć taką przeróbkę Dooma 3, ale podejrzewam, że przetrzepanie tekstur i próba utrzymania ciemności tam, gdzie oryginalnie było ciemno może wymagać znacznie więcej pracy niż przy grze, która nawet bumpmappingu nie miała. Mam nadzieję, że komuś uda się odpalić to
@presha: no i widzisz - sedno w tym, że gdyby wyposażyli w raytracing jakąś mocniejszą grę niż Q2 z 1997 to by pewnie nie odpaliło na RTX :) a tak mają stabilne 30 fpsów ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■
Komentarze (196)
najlepsze
@TymRazemNieBedeBordo: chyba linii najmniejszego oporu
Najbardziej chciał bym zobaczyć taką przeróbkę Dooma 3, ale podejrzewam, że przetrzepanie tekstur i próba utrzymania ciemności tam, gdzie oryginalnie było ciemno może wymagać znacznie więcej pracy niż przy grze, która nawet bumpmappingu nie miała. Mam nadzieję, że komuś uda się odpalić to
źródło: comment_6wWTQbyTMSXEq0de5G6gkcYLDXj8prjs.jpg
Pobierzźródło: comment_GmflJJqNFRhh6YiKrFAKA8xCPI2neoJu.jpg
Pobierz(ಠ‸ಠ)