Myślał, że różne trzyliterkowe systemy w samochodzie ochronią go przed głupotą i brakiem umiejętności. Myślał, że jak ma drogiego SUVa to będzie niezniszczalny.
@titus1: SUV-y to gówno dla zakompleksionych bab, które chcą pokazać koleżankom, kto tu dosiada największego. Napompowane kompakty za 2x wyższą cenę udające terenówkę, które nie jadą, nie skręcają i nie hamują. I do tego którymi nie da się zjechać z asfaltu, a do bagażnika można co najwyżej włożyć siatkę z zakupami.
@emasele: Kiedy pojawia sie aquaplaning to zadna, nawet najlepsza opona nie pomoze. Poza tym powierzchnia styku opony z asfaletm jest bardzo mala, warto o tym pamietac.
Ostatnio jeżdżąc trochę po autostradach zauważyłem wysyp różnej maści cip, które jeżdżą suvami czy też innymi firmowkami, siedzą na dupie przy 150km/h, w deszczu nie zwalniają, nawet świateł nie potrafią wtedy włączyć, a później zdziwienie wielkie. Ufają tym wszystkim systemom nadmiernie, jakby fizyka nie miała nic do gadania
@barteck: wiesz. W końcu spoglądają na Ciebje z góry. I nawet jak #!$%@?@ to im się nic nie stanie. W tłumie taki kierowca może być małą, cichą, szarą, słabą osobą. Ale w suvie jest silniejszy, szybszy, bezpieczniejszy, lepszy i widać że ma kasę. Nawet jeśli to leasing
Jaguar F-pace. 200 tys na kołach. Zawiódł na prostej, równej drodze cesarki na Cieszyn. Za pewne 4x4 na haldexie nie utrzymało toru jazdy. Zwłoka w jego działaniu -obstawiam. Stary passat na torsenie lepiej by wyszedł z tej próby.
Komentarze (206)
najlepsze
"Prawa fizyki? Nie znam i nie musze znac, bo to jakies bzdury dla frajerow i kujonow. Mnie nie dotycza."
https://www.autocentrum.pl/dane-techniczne/jaguar/f-pace/suv/silnik-benzynowy-2.0-i4-250km-od-2017/
Podstawowe oponki w tym modelu. Aquaplaning to nie jest to co takie walce lubią najbardziej- 255/60 R18
nie o dziwo, bo tam nie było żadnego zderzenia, wybiło tylko pojazd z drogi. Nic dziwnego, że nie było żadnych poszkodowanych.