Ależ miał kierowca szczęścia. Wystarczyłby słupek, przepust, albo niedajboże ktoś jadący w drugim kierunku i pożegnałby się z życiem... Ciekawe czy wyciągnie lekcje.
@Stivo75: W sumie to pewnie przeżywszy taki wypadek (przypuszczam,że jakieś obrażenia były,więc to nie kolizja) jeszcze będzie wychwalać SUVy,że to takie super ekstra bezpieczne i w zwykłym aucie to już by był trup na miejscu.
Moim zdaniem ktoś przycisnął odrobinę mocniej gaz, automatyczna skrzynia zrobiła redukcję i zarzuciło tyłem, nawet przy 4x4. Mocnym autem ze skrzynią auto w deszczu tylko tryb manualny i wbity najwyższy bieg (przy takich prędkościach). Jak redukcja to świadoma i z lekkim odjęciem gazu.
@Matt84: Przy 4x4 też można wpaść w poślizg ale różnica taka że troszkę ciężej (oczywiście nie mówię o dołączanym napędzie 4x4) i dużo łatwiej jest z niego wyjść i go opanować (mowa o quattro). Przykład: Utrata kontroli w quattro przy 140km/h
Jechałem dzisiaj rano po wawie, śnieg z deszczem, temperatura ledwo poniżej 1 stopnia letnie opony i przy mocniejszym wciśnięciu gazu ASR się włącza. Strach było jechać 70km/h, a co dopiero tak zapier$#@.
SUV-y to gówno dla zakompleksionych bab, które chcą pokazać koleżankom, kto tu dosiada największego. Napompowane kompakty za 2x wyższą cenę udające terenówkę, które nie jadą, nie skręcają i nie hamują. I do tego którymi nie da się zjechać z asfaltu, a do bagażnika można co najwyżej włożyć siatkę z zakupami.
@slx2000: 1. Pomyliłeś SUVa z Crossoverem. 2. Przy wyborze Kobiety najczęściej poruszają kwestię bezpieczeństwa. Wiem, że ten argument jest słaby,
najczęściej tak, że zajmują co najmniej dwa miejsca parkingowe :)
@slx2000: Moim zdaniem generalizujesz. Owszem, zdarzają się takie sytuacje, ale jak ktoś parkować nie umie, to i Smartem tak stanie (nie takie rzeczy się widziało :))
@Arhus im wyżej położony środek ciężkości tym trudniej wywrócić samochód, prawda? Czemu porównujesz rodzinny samochód do 300-konnego #!$%@?? Lepiej wziąć na tapet solidne kombi.
@ShugabanKasar to że nie było rannych, to akurat nie dziwne. Miał miejsce na wytracenie prędkości, a pierwsze uderzenie poszło właśnie na bariery energochłonne.
Komentarze (206)
najlepsze
Mocnym autem ze skrzynią auto w deszczu tylko tryb manualny i wbity najwyższy bieg (przy takich prędkościach). Jak redukcja to świadoma i z lekkim odjęciem gazu.
Przykład:
Utrata kontroli w quattro przy 140km/h
@slx2000:
1. Pomyliłeś SUVa z Crossoverem.
2. Przy wyborze Kobiety najczęściej poruszają kwestię bezpieczeństwa. Wiem, że ten argument jest słaby,
@Kaloryfere: najczęściej tak, że zajmują co najmniej dwa miejsca parkingowe :)
@slx2000: Moim zdaniem generalizujesz. Owszem, zdarzają się takie sytuacje, ale jak ktoś parkować nie umie, to i Smartem tak stanie (nie takie rzeczy się widziało :))
Mój różowy następne auto chce Golfa R.
Myślisz że będzie bezpieczniejszy niż SUV? raczej nie
Loooool, gdzie byłeś na fizyce panie...
Czemu porównujesz rodzinny samochód do 300-konnego #!$%@?? Lepiej wziąć na tapet solidne kombi.
@Arhus: Porównywanie 1400 kilogramowego Golfa R do 2x większego i cięższego SUVa. Masz Ty godnosć jakąś?
@frugom: Takie zakończenie barier jest zabronione w większości cywilizowanych krajów świata, bo działa jak katapulta.
Powinien być tam zamocowany właśnie zderzak pochłaniający energię.