Przestrzegam przed zakupami w sklepie internetowym Merlin.pl
28.02.2019 sklep zrobił promocję z okazji tłustego czwartku. Skorzystałem z niej, zamówiłem dwa komiksy.
![595839305a41774641525578_iCpvVHFgSjGxSmj7LL3qVX7uIeKBCEwP.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595839305a41774641525578_iCpvVHFgSjGxSmj7LL3qVX7uIeKBCEwP.jpg)
Komiksy były w przedsprzedaży (oficjalna premiera 27.03.2019r. i tego dnia miały zostać wysłane).
Do czasu premiery nic się nie działo, czekałem.
Nadszedł 27.03.2019r. i dostaję e-mail, że będzie opóźnienie w wysyłce ze względu na dostępność - planowany nowy termin to 01.04.2019r.
Nie jest to dla mnie problem poczekać dłużej tydzień lub dwa, mam co robić, mogę czekać.
Z ciekawości wszedłem na stronę Merlina (31.03.2019r.) i komiksy mają dostępność 24h, lecz są w innej cenie - wyższej.
![595839305a41774641525578_uz3jMHF0mqf0CYXGVMVsnJnyCkRg8dPL.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595839305a41774641525578_uz3jMHF0mqf0CYXGVMVsnJnyCkRg8dPL.jpg)
![595839305a41774641525578_Yf4kpf5PciuASb5UuXyw1d9aGV7UirDP.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595839305a41774641525578_Yf4kpf5PciuASb5UuXyw1d9aGV7UirDP.jpg)
Było to dla mnie logiczne, bo promocja była tylko w tłusty czwartek.
Nielogiczne było dla mnie natomiast, dlaczego tłumaczą się brakiem dostępności.
Poczekałem do 01.04.2019r. - cisza.
02.04.2019r. - cisza.
03.04.2019r. - piszę z ciekawości co z tym moim zamówieniem i kiedy mogę spodziewać się wysyłki.
Na odpowiedź czekam do 05.04.2019r. - "Szanowny Panie,
Uprzejmie informuję, że mimo naszych starań nie udało nam się sprowadzić tytułu "100 Naboi T.5".
W związku z tym bardzo proszę o informację zwrotną czy wyrazi Pan zgodę na wysłanie zamówienia bez tej pozycji.'
W tym momencie się zagrzałem - produkt na stronie cały czas jest dostępny, a ktoś kłamie, że jest to nieprawda, szybki e-mail o treści:
"Szanowna Pani,Dlaczego jestem wprowadzany w błąd? Tytuł 100 naboi t.5 jest u Państwa w ofercie z dostępnością 24h. Więc proszę nie pisać, że nie udało się sprowadzić tego tytułu, bo jest to kłamstwo."
Dalszą korespondencję z tym sklepem wkleję niżej.
Merlin:
![595839305a41774641525578_6zRFPZ9jONVucGCBef98GgKhWxX4tADt.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595839305a41774641525578_6zRFPZ9jONVucGCBef98GgKhWxX4tADt.jpg)
Ja:
![595839305a41774641525578_oLX5EGPW3yP1irsCcM3wYFEXmSSVaVAq.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595839305a41774641525578_oLX5EGPW3yP1irsCcM3wYFEXmSSVaVAq.jpg)
Merlin:
![595839305a41774641525578_Ov6vrejP7Eb3pTPbgESVdcFsz2sZOxY1.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595839305a41774641525578_Ov6vrejP7Eb3pTPbgESVdcFsz2sZOxY1.jpg)
Ja:
![595839305a41774641525578_WyOta56LGjbIIAZduxuLo5onkhDHQcyR.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595839305a41774641525578_WyOta56LGjbIIAZduxuLo5onkhDHQcyR.jpg)
Merlin:
![595839305a41774641525578_RS5gCJkfwMyEtNWkcBSzNquMNiAt4S0q.jpg](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/595839305a41774641525578_RS5gCJkfwMyEtNWkcBSzNquMNiAt4S0q.jpg)
Także po pierwsze - sklep nie wywiązał się z zamówienia - mydlił oczy o braku dostępności, zamiast przyznać, że ktoś popełnił błąd i nie wywiążą się z zamówienia, lub że ilość zamówień w tłusty czwartek przerosła ich możliwości. COKOLWIEK. Nie zrobili tego.
Po drugie co gorsze - Pomimo trzech "próśb" z mojej strony o anulowaniu całego zamówienia, bot (niemożliwe, żeby inteligentny człowiek wklejał takie szablony i nie umiał po ludzku odpowiedzieć) nie zakodował tej informacji.
Oczywiście mój ostatni e-mail pozostał bez odpowiedzi, gdzie przytoczyłem moją ostatnią korespondencję i że wyraźnie domagałem się zwrotu pełnej kwoty.
Przestrzegam przed tym sklepem - szkoda czasu i nerwów. Ja dalej będę cierpiał i się męczył, bo zamówienie do mnie wyszło - z jednym komiksem który kupiłem bez problemu w innym sklepie.
Dodam na koniec, że nie jestem jedyny w takiej sytuacji, oraz nie jest to pierwsza sytuacja tego typu.
Dodatkowo sklep na stronie głównej - na dole ich strony - ma odnośnik do serwisu Opineo gdzie szczycą się, iż uczestniczą w programie "Słucham swoich klientów" co jest nieprawdą. Wystarczy kliknąć w ten odnośnik i na Opineo mamy wytłuszczone "Sklep internetowy nie uczestniczy w ProgramieSłucham Swoich Klientów" + "
Badź czujny, co najmniej 6 spośród 30 ostatnich opinii jest negatywnych."
Ja nie byłem czujny i teraz mam, wy macie szansę ich ominąć szerokim łukiem.
Komentarze (89)
najlepsze
źródło: comment_FjSeJunIMNX9OcHZrlgTOlCvzY0C6j82.jpg
PobierzSzanowny Panie,
biorąc pod uwagę, że zapłacił Pan cenę w takiej wysokości, jaka widniała na stronie internetowej przedsiębiorcy, to tym samym przyjął Pan ofertę zamieszczoną przez przedsiębiorcę. Istotne mogą być również zapisy regulaminu sklepu w zakresie momentu zawarcia umowy. Niemniej jednak według mnie
Niestety, ale odkładaliby wysyłkę do granic możliwości.
Miałem tak z jakąś książką. 3 miesiące przekładali wysyłkę, aż zrezygnowałem.
Myślałem, że to jakiś wypadek przy pracy i dałem im szansę. Niestety, w tym sklepie to norma.
Od poniedziałku czekam na odpowiedź, gdzie się zgodziłem na wysyłkę jednej pozycji i cisza. Odpowiedzi już nie uzyskam. Musiałbym odebrać zamówienie, odesłać na SWÓJ koszt i czekać na zwrot pieniędzy.
Klient? Nie ma o tym wszystkim zielonego pojęcia. Jest jak baranek posłany na rzeź. Kto
Oczywiście nie neguję, że ktoś miał problemy, jednak zawsze jestem zdania, że pozytywne opinie o danym sklepie też warto zamieścić.