@Funky__Koval: dokładnie, trochę to przez to odpycha i wygląda na mało świeże. W tych scenkach w zaciemnieniu wyglądało to lepiej, ale w ujęciach na silniku i z gry to wygląda nadal jak gra sprzed 10 lat. Całkowity brak zmiany stylu graficznego i ten sam świat, otoczenie, budynki ze złomu to też trochę rozczarowanie. Mogli się wysilić i zmienić jakoś "kreskę", dać jakieś inne planety ze skrajnie inną estetyką. A tak to
@Funky__Koval: Yyyyy, to jest na UE4 więc nie taki sam silnik ( ͡°͜ʖ͡°) I po co zmieniać styl graficzny jeżeli jest on wizytówka tej gry, ludzie chcą nie wiadomo jakich fotorealistycznych grafik a potem narzekanie że gameplay słaby. Imho mi wystarczy lepsze oświetlenie plus większa szczegółowość modeli i tekstur, bo po kij od nowa wynajdować koło jak działa.
@Kryspin013: właśnie o to chodziło z tym stylem graficznym, ma się nie starzeć. Pierwotnie grafika miała być realistyczna, ale na szczęście zmienili to.
@UberKatze: niestety valve nie liczy do 3... ale studio odpowiedzialne za l4d robi własnego teraz coopa zombie który nosi nazwe back 4 blood, tylko czekać na zapowiedź
Powiem szczerze, że jedynkę ograłem kilka razy (kuźwa, ale mechanika się zestarzała), to jednak dwójeczka z dodatkami to jest dopiero zajebistość! Tak więc czekam na trójeczkę i uświadamiam niektórych, że ta gra miała mieć normalną grafikę, lecz pod koniec projektowania postanowiono, że jednak stawiają na cel-shading.
@skarekrow: przede wszystkim strzelanie w jedynce jest totalnie beznadziejne, ma się wrażenie braku kontroli nad broniami i to, czy trafisz w cel jest zasadzie losową kwestią. Snajperki w szczególności są do niczego.
Komentarze (114)
najlepsze
Imho mi wystarczy lepsze oświetlenie plus większa szczegółowość modeli i tekstur, bo po kij od nowa wynajdować koło jak działa.
EXPLOOOSIOONS?!
Tak więc czekam na trójeczkę i uświadamiam niektórych, że ta gra miała mieć normalną grafikę, lecz pod koniec projektowania postanowiono, że jednak stawiają na cel-shading.