Jak "Command & Conquer: Tiberian Sun" znalazł drogę.
Wgląd za kulisy powstania jednej z najlepszych klasycznych gier RTS. Z jakimi problemami musieli się zmierzyć twórcy i jak je rozwiązali.

- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 70
- Odpowiedz
Wgląd za kulisy powstania jednej z najlepszych klasycznych gier RTS. Z jakimi problemami musieli się zmierzyć twórcy i jak je rozwiązali.

Komentarze (70)
najlepsze
Teraz googlam że był twór taki jak
Command & Conquer: Tiberium Alliances (2012, gra przeglądarkowa)
Grywalne to ?
@kubas89: Jeśli jesteś fanem drenażu marki Tyberium przez raczej przeciętną grę MMO która jest "darmowa" ale "pay to win" przez mikropłatności. To to będzie produkt dla ciebie.
Ostrzegam że to nie jest klasyczny RTS tylko takie nie wiadomo co.
Komentarz usunięty przez moderatora