Sam recykling kodu nie jest sam w sobie zły, jakby się uprzeć i przejrzeć pliki innych gier to okazałoby się, że 3/4 ma kod ze starszych części bo po prostu nie ma sensu pisać wszystkiego od nowa, skoro gra działa na tym samym silniku. O ile pamiętam, to nawet w wychwalanych w niebiosy GTA można było często znaleźć całe modele z poprzednich części. Problem F76 jest taki, że oni sobie wzięli masę
@iso9001 recycling kodu ma sens języku to jest dobry kod. Przecież już w morrowindzie miało się wrażenie że to ledwo posklejane. Nie twierdzę że ujmowalo to grze.
Generalnie w samym użyciu kodu ponownie nic złego nie ma, jeśli działa, to po co wymyślać koło od nowa, tym bardziej że są to jakieś metody o których działaniu chyba niewiele wiemy. Sama gra tragiczna, ale takie praktyki to norma w branży.
Komentarze (102)
najlepsze
@iso9001: Chyba, że kopiujesz razem z błędami z poprzedniej gry, które gracze naprawili sobie sami. Tak było w przypadku Fallouta 76.
Na dodatek mowia, ze to ich najwiekszy projekt Bethesdy xD
1. Coś nie działa, ale moderzy zrobią hotfixy na wszystko - bo offline singiel
2. Coś nie działa, ale moderzy nic nie zrobią - bo multi lajw serwis
Najlepsze, że przez swoje żydostwo przy okazji wersji kolekcjonerskiej #!$%@? się jeszcze w realnie grożące #!$%@? pozwy xD