Nic ciekawego z tego nie wynika, F76 był robiony z F4, więc parę tekstów nie było poprawianych, ot wielka niespodzianka. Zaś co do cheat engine, tam na screenie jest parę nazw więcej dla popularnego softu do analizy oprogramowania. Naiwnie, ale zabezpieczaja sie przed modyfikacja pamieci. Bethesda dala d--y z F76, ale to akurat są najgorsze dowody w historii dowodów.
W assetach GTA 4, było parę pozostałości po GTA SA, mimo że silnik
@matowoszary: Nie porównuj UE do Creation Engine, dwa różne światy. Niczym nowym jest, że nowe silniki oparte są na starszych wersjach. Jak wyglądała droga UE w innowacjach i ulepszeniach, a jak silnik Bethesdy? Po morrowindzie uznali jedynie, że podstawka ich silnika (gamebryo) graficznie szału nie robi, więc do Skyrima ulepszyli jedynie szatę wizualną, a bugi są na każdym kroku bo ten silnik jest po prostu ujowy.
@sejsmita: Zoabczymy jak sytaucja się rozwinie, ale póki co obstawiam że po prostu zarobią mniej niż chcieli. Z tym że F76 nie wygląda jakby w niego dużo zainwestowali.
Havok to nie jest czasem silnik do obliczania fizyki? to przecież jakby ktoś pisał grę na Unity i ktoś się przeczepiał, że każda gra na Unity ma te same pliki
No ale to jest akurat głupi argument. Wiadomo że wezmą z wcześniejszych projektów kod. Chyba Half Life 2 miał kawałki kodu z Quake'a 1. Jak coś działa dobrze, to po co zmieniać.
@haxx: Wiadomo, jednakze tak jak w HL2 trzymano kawalki kodu ze starszej wersji gdyz nic lepszego nie mozna bylo wymyslic(podzial na QPhysics i VPhysics, czyli fizyka dla NPC oraz innych obiektow), tak Fallout 76 ma ogromna mase nalecialosci z starszych silnikow, co zarowno wplywa na wydajnosc i powoduje wiele, nadal nie rozwiazanych bugow.
Obserwowałem produkcję jednej z gier AAA. Tam też mieli jakiś stary silnik z poprzedniej części gry. Deweloperzy w większości byli hindusami i nie ogarniali tego silnika, a poprzednicy nie zostawili zbyt dobrej dokumentacji. W tamtej grze też sporo starego kodu i modeli zostało w plikach gry, bo uznali, że lepiej nie ruszać tego bagna ( ͡°͜ʖ͡°)
Mieli rację. Gra działała dobrze, a na dodatkowe kilkaset megabajtów
Komentarze (102)
najlepsze
Znów sprzedałeś nam Skyrima!
W assetach GTA 4, było parę pozostałości po GTA SA, mimo że silnik
źródło: comment_paACfxKmRHF5HTFu6uZn1nmMhwltEO5O.jpg
PobierzPlują graczom w mordę i nawet tego nie kryją.
Tymczasem 9 lat później
Todd Howard w tej chwili ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_E82zOS1jvbWAs8aGKjpk5BivUTfBL9F9.gif
PobierzMieli rację. Gra działała dobrze, a na dodatkowe kilkaset megabajtów