Wysłaliśmy Panu uszkodzone łóżko - i co nam Pan zrobisz?
Czyli perypetie z firmą Agata Meble.
Po wielu dniach w nowym mieszkaniu przespanych na kanapie wraz z żoną zdecydowaliśmy zakupić sobie coś wygodniejszego. Pokój w którym docelowo miało stać łóżko jest mały dlatego zdecydowaliśmy się na łóżko kontynentalne Lena (ma odpowiednie wymiary oraz co ważne - pojemnik na pościel).
28.08.2018 r. zakupiliśmy w salonie Agata Meble Lublin łóżko Lena (https://www.agatameble.pl/mebl...). Wykupiliśmy w firmie transportowej Agata meble dowóz który miał nastąpić za dwa dni.
30.08.2018 r. zadzwonili do mnie Panowie z transportu że mają dla mnie łóżko, z tym że coś jest nie tak, i żebym zeszedł na ulicę. Okazało się iż łóżko ma dziurę w materiale! Panowie jasno stwierdzili że jest uszkodzenie i nie ma sensu wnosić łóżka, ale jednak polecili zadzwonić do Agaty. Pani z działu reklamacji nakazała niemal żeby Panowie wnieśli łóżko, gdyż w przeciwnym razie pojedzie ono na magazyn i tam tak czy siak będzie leżeć do zakończenia sprawy reklamacyjnej.
Po wniesieniu łóżka okazało się że pod spodem materiał jest zaciągnięty, na boku widać ślady przesuwania skrzyni po magazynie oraz brakuje śrub montażowych.
Od razu złożyłem reklamacje. W reklamacji zaproponowałem:
- zwrot 50% wartości łóżka
- wymiana towaru na nowy
Reklamacja uzupełniona o wszelkie zdjęcia wyszła 3 września 2018 r.
W dniu 11.08.2018r. otrzymałem wiadomość:
W imieniu Agata S. A., informujemy, że po przeanalizowaniu zgłoszenia reklamacyjnego nr
2018/09/REKL/LUR/000024 dotyczącego zgłoszonych wad LENA ŁÓŻKO 160*200 GR1
GRANADA2725/WEZGŁOWIE A reklamacja zostanie zrealizowana na drodze doprowadzenia mebla
do stanu zgodnego z umową, poprzez usunięcie wady. Pana roszczenia wymiany mebla na nowy oraz
obniżenia ceny zostały odrzucone.
Sklep zaproponował iż wyśle do mnie ludzi którzy wymienią uszkodzony materiał. Ale zaraz? Czy ja nie kupiłem nowego łóżka? Po wymianie nie będzie ono nowe! Ile mam czekać? Nie powiedzieli. Kolejne dni mam spać na kanapie??
Sprawa nadal się toczy dlatego narazie nie będę oceniał sklepu, pomimo że do tej pory potraktowali mnie jak zwykły portfel. Zapłaciłeś? To się teraz martw.
Galeria fotografii uszkodzonych miejsc:
1. Poszarpany materiał
2.
3. Dziura
4. Dziura
Komentarze (147)
najlepsze
Przeglądając rynek wybraliśmy meble z Bodzia
I nie żałujemy, cena dużo dużo tańsza, a jakoś naprawdę zadowalająca.
Np sofa z agata bardzo podobna koszt 2800 zł, a z bodzio 1700. Jakość materiałów identyczna.
@Lech1990: a ile ta cena kosztowała?
Kupiliśmy też łóżko rozmiar 200x160 z materacem kolor w bodzio nazywa się latte. Mega wygodne wyrko, oczywiście przyszło w paczkach do poskładania i koszt
Co za tym idzie - nie bronie nikogo - ale sytuacja jest taka ze producent zrobił minimalnym kosztem, Agata sprzedałą to pewnie z jakas tam marżą i trafiło uszkodzone do klienta (a samo uszkodzenie mogło powstać
Drugi mebel to wada fabryczna okleiny.
Czekam :)
Meble ładne ale ogólnie to kontrola jakości u nich nie działa...
@Saganeiro: Sorry, ale robisz aferę z d--y. Prawo jasno stanowi, że w przypadku reklamacji sklep/producent ma prawo do naprawy LUB wymiany towaru na nowy. Wybrali tą pierwszą opcję i dopiero jeśli naprawa się nie powiedzie będziesz mógł żądać nowego łóżka.
Dlatego sklep sam w sobie polecam,
brzydkie to lozko (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)