Wysłaliśmy Panu uszkodzone łóżko - i co nam Pan zrobisz?
Czyli perypetie z firmą Agata Meble.
Po wielu dniach w nowym mieszkaniu przespanych na kanapie wraz z żoną zdecydowaliśmy zakupić sobie coś wygodniejszego. Pokój w którym docelowo miało stać łóżko jest mały dlatego zdecydowaliśmy się na łóżko kontynentalne Lena (ma odpowiednie wymiary oraz co ważne - pojemnik na pościel).
28.08.2018 r. zakupiliśmy w salonie Agata Meble Lublin łóżko Lena (https://www.agatameble.pl/mebl...). Wykupiliśmy w firmie transportowej Agata meble dowóz który miał nastąpić za dwa dni.
30.08.2018 r. zadzwonili do mnie Panowie z transportu że mają dla mnie łóżko, z tym że coś jest nie tak, i żebym zeszedł na ulicę. Okazało się iż łóżko ma dziurę w materiale! Panowie jasno stwierdzili że jest uszkodzenie i nie ma sensu wnosić łóżka, ale jednak polecili zadzwonić do Agaty. Pani z działu reklamacji nakazała niemal żeby Panowie wnieśli łóżko, gdyż w przeciwnym razie pojedzie ono na magazyn i tam tak czy siak będzie leżeć do zakończenia sprawy reklamacyjnej.
Po wniesieniu łóżka okazało się że pod spodem materiał jest zaciągnięty, na boku widać ślady przesuwania skrzyni po magazynie oraz brakuje śrub montażowych.
Od razu złożyłem reklamacje. W reklamacji zaproponowałem:
- zwrot 50% wartości łóżka
- wymiana towaru na nowy
Reklamacja uzupełniona o wszelkie zdjęcia wyszła 3 września 2018 r.
W dniu 11.08.2018r. otrzymałem wiadomość:
W imieniu Agata S. A., informujemy, że po przeanalizowaniu zgłoszenia reklamacyjnego nr
2018/09/REKL/LUR/000024 dotyczącego zgłoszonych wad LENA ŁÓŻKO 160*200 GR1
GRANADA2725/WEZGŁOWIE A reklamacja zostanie zrealizowana na drodze doprowadzenia mebla
do stanu zgodnego z umową, poprzez usunięcie wady. Pana roszczenia wymiany mebla na nowy oraz
obniżenia ceny zostały odrzucone.
Sklep zaproponował iż wyśle do mnie ludzi którzy wymienią uszkodzony materiał. Ale zaraz? Czy ja nie kupiłem nowego łóżka? Po wymianie nie będzie ono nowe! Ile mam czekać? Nie powiedzieli. Kolejne dni mam spać na kanapie??
Sprawa nadal się toczy dlatego narazie nie będę oceniał sklepu, pomimo że do tej pory potraktowali mnie jak zwykły portfel. Zapłaciłeś? To się teraz martw.
Galeria fotografii uszkodzonych miejsc:
1. Poszarpany materiał
2.
3. Dziura
4. Dziura
Komentarze (147)
najlepsze
odrzucili zwrot bo brakuje kawalka tlumika
nie wiem jak sie skonczylo
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dokładnie tak jak pisze @jaminq – sklep ma prawo wybrać czy będzie zwrot kasy za towar czy wymiana – podobno komuś tu zależało na sprawnym załatwieniu tematu? Na pewno???
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie, nie ma 14 dni na zwrot.
Komentarz usunięty przez moderatora