Obsługa klienta lvl master
Kupujesz ładowarkę do telefonu w sklepie internetowym. Dowiadujesz się że nie można zapłacic przelewem (w sklepie internetowym!!??!!), kurier pracuje 9-16, musisz warować w domu, po 5 dniach bez kontaktu postanawiasz odstapić od umowy, dowiadujesz się że przesyłka nie jest nadana a twoje...
damarcus85 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 137
- Odpowiedz
Komentarze (137)
najlepsze
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez moderatora
@szalony_onanista: XD
to można u nich płacić przelewem.
Zaplanowane doręczenie - masz screen jakiś z info ? @damarcus85
Na stronie eMAG (rozumiem że pośrednika transakcji między Tobą a właścicielem towaru, czyli Kgg-Import)
jest info o śledzeniu statusu dostawy. Jakieś screeny?
Screeny z maili ? Opisujmy rzetelnie, żeby nie było podejrzeń że gównoburza bez powodu ;]
Na stronie eMAG jest też info o kurierze
Pomijam przypadki, gdzie klient rzuca wyzwiskami i nas w wulgarny sposób obraża. Wtedy należy zakończyć rozmowę i zgłosić taki incydent przełożonemu. Piszę jak się robi w poważnych firmach.
Oczywiście w gównianych firmach, kultura nie jest wymagana ))¯_(ツ)_/¯
Tak, albo:
-dopłać za dostawę wieczorem (usługa nie wszędzie oferowana)
-wybierz paczkomat
-wybierz pocztę polską, dostaniesz awizo do skrzynki i odbierzesz później
-zamów na adres gdzie pracujesz
-kup w miejscu, które umożliwia odbiór osobisty po godzinach pracy
-kup w stacjonarnym
-przeprowadź się w miejsce gdzie jest portniernia/ochrona itp. i ktoś odbierze za ciebie
Czy to #!$%@? tak trudno zrozumieć?
@damarcus85: Jedyny sklep który sprzedaje ładowarki na odległość? Dlaczego nie zrezygnowałaś zanim złożyłaś zamówienie?