Po przygodach z serwisem reklamacji Philips, spotkałem się kolejny raz z "fantastyczną" jakością obsługi innej firmy- NEO24.pl
Na wykopie nie raz można było spotkać żale na temat tej firmy, ale w moim przypadku to była chyba jakaś kumulacja...
Po kolei jednak:
1. 17.05.2018 zakupiłem dysk poprzez Allegro w NEO24, dysk dotarł po 5 dniach- wszystko ok
2. 14.06.2018 zgłaszam uszkodzenie dysku. Następnego dnia otrzymuje przyjęcie zgłoszenia, dysk odbierze ode mnie kurier.
3. 5.07.2018 dysk wciąż nie wrócił z serwisu. Firma odesłała go bowiem do producenta. W tym momencie warto wspomnieć, że czas dostawy do NEO24 ode mnie to 3 dni robocze (nie tak jak w przypadku standardu kurierskiego 24h), taką mają umowę z DB Schenker.
4. 13.07.2018 NEO24 odsyła do mnie dysk. W mailu podają numer listu przewozowego, nie podając nazwy firmy (nie jest przecież oczywiste, że to wciąż ten sam Schenker)
5. Po upływie tygodnia, przesyłki wciąż nie ma. Sprawdzam status po liście przewozowym i widzę
Paczka nie została dostarczona, odesłana do nadawcy. Dzwonię do DB Schenker, który twierdzi, że nie było nikogo pod wskazanym adresem.
Adres do odbioru to adres firmowy, gdzie codziennie jest ktoś od 8-16:00. Jak się dowiedziałem później, paczkę próbowano dostarczyć o 18:00. CO więcej, kurier nie ma obowiązku dzwonienia do klientów. Paczka nie została więc dostarczona.
Co dzieję się dalej? Otóż Schenker wysyła informację do NEO24, że nie mogli dostarczyć paczki. Czekają 3 dni robocze, NEO24 nie odpowiada. Paczka wraca do nadawcy. Na infolinii dowiedziałem się, że NEO24 nigdy NIE ODPOWIADA na ich zapytania, jeśli więc nawet wpisali właściwy adres to nie ma możliwości by go poprawić bo ich to nie obchodzi.
6. 25.07.2018 kończy się moja cierpliwość. Opisuję NEO24 moją sytuację i wnioskuję o zwrot pieniędzy z tytułu rękojmi. Wysyłam również dane do zwrotu
7. 26.05.2018 wiecie do odpisuje NEO24 DNIA NASTĘPNEGO O 14:00?
8. Mija 49 dni roboczych. Nie mam pieniędzy, nie mam dysku. TO jest jakość obsługi reklamacji, to jest jakość obsługi tego sklepu. Powyższa wiadomość "o braku numeru konta do zwrotu" to najlepsze podsumowanie kpiny, którą robią sobie z klienta. Polecam omijać szerokim łukiem, bo jak widać po opiniach GOOGLE, mój przypadek nie jest odosobniony.
Komentarze (95)
najlepsze
Piekarnik musiałem kupić gdzie indziej, a pudło z czyjąś zmywarką zdobiło przedpokój przez te kilka tygodni.
https://www.neonet.pl/najblizszy-sklep
Od spraw indywidualnych są Rzecznicy i Federacje Konsumentów. Ale.one generalnie nie mają żadnej mocy sprawczej.
Często gwarant przysyła swojego kuriera, albo nawet naprawia na miejscu u klienta.
Nie wyobrażam sobie np. w przypadku biznesowej gwarancji Della bujać się ze sprzedawcą.