Zamknięcie Okęcia to sabotaż
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_Y8sTcQBeOZgt50b4KB4Hz71fiqsEnEdR,w300h194.jpg)
Uruchomiony został formalnie ten kontrowersyjny projekt, który idzie w poprzek interesom Warszawy. I nie chodzi tu tylko o wygodę mieszkańców, ale o ambicje polskiej stolicy, która chce stać się finansowym i biznesowych centrum Europy Środkowo-Wschodniej. I ma na to spore szanse.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/wigr_uA2t7UCOMG,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 172
Komentarze (172)
najlepsze
No ale Warszawa straci miliardy ;) bo to zupełnie co innego.
@Cinas12: Jasne, strasznie och boli, zwłaszcza, że z tego CPL (o ile powstanie), to głównie będzie LH latać, która wozi ponad 10x tyle pasażerów co LOT.
- jestem przeciwny cpl, okecie powinno zostac
jednak
mówienie ze okecie 8 kilometrów od centrum to atut businessowy a cpl 50 km juz nie to nadużycie.
Dojazd okecie - centrum szybkie koleje miejskie 20-30 minut, wiec jesli cpl. połączony bylby szybka koleją,
to czas trwania dojazdu byby podobny,
pozatym, gmina baranów jest na osi wschod zachód, a to jest najlepiej rozwinieta kolejowa infrastruktura w warszawie, na
@mobilisinmobile: Taa, a jak się wróci do PiSowskiego pomysłu Wielkiej Metropolii Warszawskiej, to w zasadzie do cpl będzie można z buta w 5min dojść.
@mobilisinmobile: Jaki Modlin? Przecież już jest mowa o tym żeby dobrze prosperujący Modlin ubić na rzecz Radomia, z którego nikt nie
A problemem CPL jest GIGANTYZM.
To nie ma być lotnisko Warszawy, ani nawet regionalne, to ma być HUB europy wschodniej.
A takie lotnisko nie jest sprawnym lotniskiem miejskim.
PO miało wybór - prywatyzować albo ratować. Wybrali ratowanie - stąd restrukturyzacja i pompowanie pieniędzy w spółkę. Dzięki temu przetrwała kryzys i wyszła na prostą.
LOT miał problemy jak wszystkie linie lotnicze w tym czasie. Wysokie ceny paliwa, kryzys na rynkach, konkurencja ze strony tanich przewoźników. Wszystkie linie