W tamtych czasach inne rajdówki też tak nie brzmiały. Po prostu silnik bokser wydaje inny dźwięk. Dźwięk silnika dzisiejszego auta wrc nie różni się znacząco od aut z tamtych lat.
@mayek: to nie tyle sam silnik wydaje inny dzwięk co układ wydechowy który wychodząc z silnika ma różne długości od każdego cylindra - stąd ten charakterystyczny bulgot. Wg. subaru to wada bo w nowych modelach to 'naprawili' :(
@kycol_kycolewicz: Zdjęcia super, ale ci goście, co stoją na środku drogi i uskakują w ostatnim momencie to debile, przecież w ten sposób bardzo przeszkadzają kierowcy i wpływają na jego wyniki.
@mike78: Pewnie masz rację, ale takie to chyba byli czasy. Ogólnie cała ta grupa to było jakieś wariactwo. Prawie żadnych regulacji i potwory co robiły 0-100 w 3 sekundy na szutrze.
Obok Audi z silnikami R5 turbo, Impreza w specyfikacji A-grupowej to najlepiej brzmiąca rajdówka ever. W poźniejszych wersjach już w specu WRC te auta tak nie brzmiały. Nawet N-grupy od 2003 roku budowane na bazie wersji spec-c a więc samochodu z turbosprężarką już typu twin scroll miały ten "zespsuty" kolektor równoodległościowy. A szkoda. Niby większy większy lag i spool ale za to ile wrażeń dla kibiców... :)
za lepka jeździło się na rajdy, był kiedyś w pl zloty okres rajdów. hołek jeździł z WizjaTV, warka rally team, mocne relly team, sobieski rally team, sporo aut w klasie wrc i a grupy. Teraz bida z nędza wycofały się firmy tytoniowe i browary jak zakazali reklam na autach rajdowych i ubili ten sport :/
Komentarze (92)
najlepsze
W tamtych czasach inne rajdówki też tak nie brzmiały. Po prostu silnik bokser wydaje inny dźwięk.
Dźwięk silnika dzisiejszego auta wrc nie różni się znacząco od aut z tamtych lat.
witam w clubie, mi sie zawsze hawkeye podobał no i cztery rozrządy
( ͡º ͜ʖ͡º)
kurłaa xd słuchałbym cały dzień