Fabrycznie nowa ciężarówka z używanym silnikiem po remoncie
Amerykanie biorą pod uwagę rok produkcji silnika,nie samochodu.Dzięki temu można zarejestrować nową ciężarówkę której silnik nie spełnia nowych norm emisji spalin. Układ napędowy jest pozbawiony AdBlue,dziesiątek awaryjnych czujników i możliwy do naprawienia w każdym warsztacie.
PawelW124 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 70
- Odpowiedz
Komentarze (70)
najlepsze
Zabawne, że w przypadku VW amerykanie tak darli japy (i słusznie) a tutaj takie w sumie obejście norm przechodzi.
Komentarz usunięty przez moderatora
W kraju w którym od zawsze każda osobówka ma automatyczną skrzynię biegów, kierowcy ciężarówek mają innego idola - nazywa się Eaton Fuller i jest w zależności od wersji nawet osiemnastobiegowym, kilkupółkowym, manualnym wyszukiwaczem biegów, oczywiście niesynchronizowanym z dodatkowym hamulcem sprzęgła...
Teoria: https://www.youtube.com/watch?v=LzB9vZ71v08
Praktyka: https://www.youtube.com/watch?v=8kBwYIlS-08
Słowo klucz i sól w oku producentów, dla których serwis i części to duży kawałek tortu.
Zawsze znajdą się inne cele.
@AmolProtos:
Takie trucki jeżdżą głównie w rejonach o bardzo niskim zaludnieniu, a nie po centrach miast więc jakoś specjalnie to nie mają kogo truć.
Nie daj Bóg, jakby nowa ciężarówka się zepsuła w takich warunkach - nowa ze starym silnikiem ma tą zaletę, że podobnie jak stare auta wprawiony kierowca-amator-mechanik sklejką i słomką zdziała cuda ( ͡° ͜ʖ ͡°)