Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko254
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

36

WYKOP.pl Prośba o pomoc - INPOST zgubił przesyłkę!

WYKOP.pl Prośba o pomoc - INPOST zgubił przesyłkę!

Witajcie Mirki i Mirabelki... ( ͡° ͜ʖ ͡°), Zwracam się do Was z ogromną prośbą dotyczącą zaginięcia paczki dostarczanej przez INPOST... firma kurierska zgubiła paczkę i od 2 tygodni nie wie gdzie jest paczka.... Wraz z narzeczoną już do końca nie wiemy co możemy dalej zrobić.  Wiem i zdaję sobie...

Vladimir_Lem
Vladimir_Lem
Vladimir_Lem
z
wykop.pl
dodany: 15.01.2018, 19:50:23
  • #
    wykop
  • #
    inpost
  • #
    polska
  • #
    paczkomaty
  • #
    kurier
  • #
    januszebiznesu
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Witajcie Mirki i Mirabelki... ( ͡° ͜ʖ ͡°),


Zwracam się do Was z ogromną prośbą dotyczącą zaginięcia paczki dostarczanej przez INPOST... firma kurierska zgubiła paczkę i od 2 tygodni nie wie gdzie jest paczka....

Wraz z narzeczoną już do końca nie wiemy co możemy dalej zrobić. 

Wiem i zdaję sobie sprawę jaką (moc ( ͡° ͜ʖ ͡°)) ma ten portal i kto na nim siedzi stąd moja pierwsza w zyciu prośba o pomoc i to DO WAS SAMYCH :)


Przechodząc do sedna sprawy, narzeczona zamówiła perfumy Armani Acqua di Gioa - z przesyłką kosztowały ok 150 zł (niby nie dużo, ale jednak to 150 zł).

Perfumy zostały zakupione na stronie https://www.perfumyplaza.pl/ i zapłacone "z góry" przelewem.

Firma od razu wysłała paczkę, którą narzeczona zażyczyła sobie przesłać do paczkomatu (ze względu na to, że nigdy nie mieliśmy problemu z paczkami INPOST, wszystko było na czas etc :) ogólne zadowolenie)


Narzeczona otrzymała powiadomienie od INPOST - 

666d4a3145426474597a673d_Wipygu0Qhx0h59rHOIJpDgxlqTdcQ7dI.jpg


Następnie standardowo przyszło powiadomienie o wysłaniu paczki wraz z numerem przesyłki. Wszystko szybko i sprawnie.

666d4a3145426474597a673d_3kM2R0dqHaGhdaxCc8nOqE98f3wmiZwO.jpg


Teraz zaczynają się schody ponieważ dnia 5 stycznia narzeczona otrzymala informację, że paczka wyrusza do paczkomatu i lada dzień powinna ją otrzymać.

Nic takiego się nie stało - po dwóch dniach napisała do Inpost co się dzieje z paczką? i teraz następuję WYPEŁNIENIE PRZEZ NARZECZONĄ FORMULARZA INTERNETOWEGO NA STRONIE INPOST DOT. PYTANIA GDZIE ZNAJDUJE SIĘ PRZESYŁKA - TU wywiązała się PRZEDZIWNA JAK DLA MNIE  wymiana maili.... co skopiuje :


Narzeczona napisała maila -

numer przesyłki: 

601864005843600014903313 

treść wiadomości: 

Otrzymalam informacje o statusie przesylki 08.01 o godz ok 6.00 o wysłaniu paczki z oddziału w Katowicach do właściwego juz paczkomatu i informacje ze w tym dniu powinna już paczka znalezc się w paczkomacie. Do dziś czyli 09.01 nadal nie otrzymałam.paczki.Prosze o informację co dzieje się z przesyłką i kiedy ją otrzymam. Pozdrawiam Iwona (bez nazwiska teraz)


Na maila odpowiedział pracownik firmy 


W dniu 2018-01-09 23:30:02 (adres mailowy Pani Misiak na chwilę obecną usuwam) napisał:
Witam,

Status paczki został przekazany do weryfikacji.

Prosimy o cierpliwość.

Pozdrawiam,

Anna Misiak

Starszy Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego

Zespół Wsparcia Operacyjnego

tel. +48 12 444 24 44
email: techinfo@inpost.pl 


Po kontakcie mailowym narzeczona zadzwoniła na infolinię firmy Inpost - była przerzucana z działu do działu - poproszono ją, aby napisała konkretnie na ich adres i teraz odpisuje już ktoś inny:


W dniu 2018-01-10 19:49:13 użytkownik Marek Magdalena (mail usunięty przeze mnie) napisał:
Dzień dobry,

Wsparcie Techniczne, z którym Pani koresponduje nie ma większego wpływu na realizację zleceń. Przekazujemy informację, którymi sami dysponujemy.

Nie otrzymaliśmy, jak dotąd, jednoznacznej informacji ze strony Oddziału, co jest powodem opóźnienia.

Przepraszam za wszelkie niedogodności z tym związane i zarazem serdecznie proszę o jeszcze odrobinę cierpliwości.

Na wszelki wypadek podaję dane teleadresowe do Oddziału – czynny od pn. –pt., w godzinach 8:00 – 20:00

ul. Kościuszki 227

40-600 Katowice

tel: 48723260352

Pozdrawiam,

Magdalena Marek

Specjalista ds. Korespondencji

Zespół Wsparcia Operacyjnego


Narzeczona znów napisała:


Sent: Wednesday, January 10, 2018 6:27 PM
To: techinfo
Subject: Re: RE: Formularz kontaktowy [Chcę zapytać o status paczki paczkomatowej]

Witam

Proszę o natychmiastową ,konkretną odpowiedź ,co dzieje sie z moją przesyłką i kiedy ją otrzymam.


TERAZ KOMPLETNA BEZCZELNOŚĆ I IGNORANCJA JEDNEGO Z PRACOWNIKÓW FIRMY INPOST: - PANI SARA ZAPOMNIAŁA, ŻE KORESPONDUJE Z KLIENTKĄ A NIE KOLEŻANKĄ Z PRACY:

W dniu 2018-01-11 10:01:18 użytkownik Paszcza Sara (mail usunięty przeze mnie) napisał:
Dzień dobry,

Niestety losy paczki nadal pozostają niewyjaśnione.

Z uwagi na złożoną reklamację również dział reklamacji będzie weryfikował sprawę.

Przepraszamy za utrudnienia.

Pozdrawiam,

Sara Paszcza

Specjalista ds. Korespondencji

Zespół Wsparcia Operacyjnego

tel. +48 12 444 24 44
email: techinfo@inpost.pl 


Po takim mailu przyznam, że uśmialiśmy się i dotarło do nas z kim mam do czynienia. Specjaliści tylko z tytułu na umowie i w stopce z maila... mimo wszystko nie przejmując się tym mailem uparcie narzeczona napisała wiadomość:


Sent: Thursday, January 11, 2018 9:25 AM
To: techinfo
Subject: Re: RE: RE: Formularz kontaktowy [Chcę zapytać o status paczki paczkomatowej]

Witam

Czy mają Państwo już informację na temat mojej przesyłki?

Numer ,który został podany poniżej do oddziału nie odpowiada.

Pozdrawiam.


Narzeczona zadzwoniła do firmy //www.perfumyplaza.pl/ i rozmawiała ze  współwłaścicielem (bardzo miły Pan), który z żoną od razu złożyl w imieniu swojej firmy reklamację na INPOST:


W dniu 2018-01-11 09:51:09 użytkownik Beata Umińska <biuro@perfumyplaza.pl> napisał:
Szanowana Pani,

Zgodnie z ustaleniami telefonicznymi reklamacja z sprawie przesyłki została złożona u operatora (IPR10122639).

Pozdrawiamy

tel. 601 21 87 11
e-mail: biuro@perfumyplaza.pl

Pracujemy w  dni robocze, od poniedziału do piątku,

w godz. 9.00-17.00.


Narzeczona kontaktowała się z Inpostem pod specjalnym numerem w Katowicach skąd paczka miała rzekomo wyruszyć do paczkomatu - pani, z którą rozmawiałą narzeczona stwierdziła, że paczki nie ma ani kurier ani u nich na magazynie też nie ma i mają szukać a narzeczona ma czekać na kontakt do dnia następnego a w razie czego napisać sms na ich specjalny numer z prośba o kontakt to ona od razu oddzwoni. NIestety ani paczki, ani kontaktu ze strony tej Pani, ani telefon nie odbiera - jest głuchy(pewnie zablokowali numer narzeczonej)


Wywiązała się natomiast korespondencja mailowa między narzeczoną a właścicielami perfumerii:



W dniu 2018-01-12 11:32:19 użytkownik Beata Umińska <biuro@perfumyplaza.pl> napisał:>

 Witam,> Operator twierdzi że szukają paczki w Oddziale Katowice.>>

 Pozdrawiamy>>> tel. 601 21 87 11> e-mail: biuro@perfumyplaza.pl> Pracujemy w  dni robocze, od poniedziału do piątku,> w godz. 9.00-17.00.>>>>>> -----Original Message----->

 From Sent: Friday, January 12, 2018 11:10 AM> To: biuro@perfumyplaza.pl> Subject: niedostarczona przesyłka>> 

Witam>> Czy otrzymali Państwo jakąkolwiek informację na temat złożonej reklamacji (IPR10122639 ) w sprawie niedoręczonej przesyłki?>> Moje zamówienie to 19760>> Niestety ,nadal nie mam żadnej informacji konkretnej ,nie ma żadnego kontaktu ,mimo ,że wczoraj Pani z oddziału Inpost w Katowicach obiecała ,że skontaktuje się ze mną ,jeśli otrzyma przesyłkę fizycznie. Próbowałam się dziś skontaktować ponownie z oddziałem-numer niedostępny .Nie wiem ,co mam robić w tej sytuacji ,na co mam czekać. Zapłaciłam za towar ,nie otrzymałam go .>> Bardzo proszę o pomoc z Państwa strony .Nie mam już cierpliwości ,o która proszą mnie osoby z działu ,który rzekomo wyjaśnia sytuację od 4 dni.>> Pozdrawiam>> Iwona


I tu bez odpowiedzi już dalej. Poleciłem narzeczonej kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumenta - po rozmowie z Panią Rzecznik narzeczona napisała odstąpienie do firmy perfumyplaza od umowy ponieważ zapłaciła a towaru nie otrzymała. Państwo z firmy handlującej perfumami jedynie złożyli reklamację. Zero telefonu do narzeczonej, a to przecież powinna być sprawa ich i Inpostu a nie Inpost a moja narzeczona, bo płacąc zawarła umowę z perfumerią i to oni przez pośrednika nie dostarczyli przesyłki.

W Inpost nie wiedzą gdzie jest przesyłka nadal, kto ją miał i czemu nie ma jej pod numerem przesyłki na magazynie etc...

Teraz pytanie czy musimy raz jeszcze pisać odstąpienie do perfumerii i do inpostu i pójść z tym na policję?


W dniu 2018-01-15 13:02:03 użytkownik Beata Umińska <biuro@perfumyplaza.pl> napisał:
Szanowana Pani,

Wszystko jest opisane w Regulaminie Sklepu.

Pozdrawiamy

tel. 601 21 87 11
e-mail: biuro@perfumyplaza.pl

Pracujemy w  dni robocze, od poniedziału do piątku,

w godz. 9.00-17.00.

From: iwonagajda [mailto:iwonagajda@op.pl] 
Sent: Monday, January 15, 2018 12:26 PM
To: Beata Umińska

Subject: Re: RE: odstąpienie

Proszę informację ,co w takim razie w tym konkretnym przypadku ,jeśli chodzi o odstąpienie ?

Wiem ,że mam 14 dni na odstąpienie ,a firma kurierska 30 dni na zgłoszenie  ewentualnego zaginięcia przesyłki ,więc nie mogę czekać do 30 dni na jakąkolwiek informację.

Pozdrawiam


W dniu 2018-01-15 11:46:54 użytkownik Beata Umińska <biuro@perfumyplaza.pl> napisał:

Szanowna Pani,

Warunkiem skutecznego odstąpienia od umowy jest zwrot produktu do nadawcy. Wyjaśnimy, że przy odstąpieniu od umowy Sklep zwraca Klientowi cenę towaru oraz koszty wysyłki za pomocą najtańszej dostępnej w sklepie opcji dostawy (Odbiór w Punkcie: 6 zł).

https://www.perfumyplaza.pl/we...

W razie pytań pozostajemy do dyspozycji.

Pozdrawiamy

tel. 601 21 87 11
e-mail: biuro@perfumyplaza.pl

Pracujemy w  dni robocze, od poniedziału do piątku,

w godz. 9.00-17.00.


From:  
Sent: Monday, January 15, 2018 11:31 AM
To: biuro@perfumyplaza.pl
Subject: odstąpienie

Witam

Chciałam odstąpić od zawartej na odległość umowy. ( nr zamówienia 19760 )

W załączeniu przesyłam wypełniony formularz odstąpienia.

Proszę o zwrot kosztów opłaconego przeze mnie towaru ,który z przyczyn do końca mi nieznanych nie został do mnie dostarczony.

Pozdrawiam

Iwona


Ne chcemy szkalować dobrego imienia firmy perfumyplaza, bo wysłali towar... niestety przez inpost przesyłki nie mamy a firma ma pieniądze za perfum. Sytuacja trochę patowa, ale to wg. nas jak i rzecznika jest sprawa z firmą a inpostem.


Ktoś z was miał taki przypadek i co jeszcze można zrobić??!!


Pozdrawiam,

Bartek(Vladimir_Lem)









Komentarze (25)

najlepsze

darek-ch-1
darek-ch-1
16.01.2018, 09:53:50
  • 7
Spokojnie i bez nerwów, ja już patrzę czy u mnie nie ma Waszej paczki. Pomogę jak mogę. :)
Dobrze, że trafiło to na wykop.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

darek-ch-1
darek-ch-1
16.01.2018, 10:35:32
  • 6
@darek-ch-1: Sprawdziłem kieszenie i nic.. Później zerknę czy nie leży na stole w kuchni.
  • Odpowiedz
dr_Klotz
dr_Klotz
15.01.2018, 20:01:08
  • 6
Jedyne co możesz, to napisać wiadomość do samego Brzoski - bo chyba tylko on jest decyzyjny w tym p---------u który stworzył. Ale obawiam się, że jest za bardzo zajęty kombinowaniem jakby tu zmniejszyć koszty pracy przez niepłacenie pracownikom żeby zajmować się waszą paczuszką ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Klotz
dr_Klotz
15.01.2018, 20:09:04
  • 1
Jedna pani, z którą rozmawiała moja narzeczona sama stwierdziła, żę odkąd nowy właściciel Inpostu tnie koszty takie sytuacje są codziennością...


@Vladimir_Lem: LOL a kiedy nie cieli kosztów w Inpost? Przecież ta firma to zawsze był synonim najniższych stawek na rynku i gigantycznej rotacji pracowników.
  • Odpowiedz
eskor
eskor
eskor
15.01.2018, 23:38:07
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
dizzydom
dizzydom
16.01.2018, 16:41:53 via iOS
  • 4
@Vladimir_Lem: ja nie rozumiem dlaczego kopiecie się z koniem (inpostem). Zapłaciliście za towar i przesyłkę, przesyłka nie doszła czyli należy wam się zwrot pieniędzy. To w gestii sprzedawcy leży dochodzenie roszczeń związanych z tą paczka, a nie w waszej.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Vladimir_Lem
Vladimir_Lem
Vladimir_Lem
Autor
16.01.2018, 17:42:37
  • -1
@dizzydom: tylko zachodzi pytanie kiedy. Sprzedawca twierdzi, że w regulaminie swojego sklepu nie ma pozycji o zaginięciu paczki... a przy INPOST trzeba czekać 30 dni aby paczka dostała status "zagubiona". Ciekawe czy zwrócą pieniądze czy będziemy to zgłaszać...
  • Odpowiedz
R4zziell
R4zziell
16.01.2018, 16:05:54
  • 2
Ostatni sensowny status to "Przekazano do doręczenia", później 3 reklamacje i ze 4 interwencje wewnętrzne. Pewnie debil zgubił paczkę. Jeśli nadawca zgłosił reklamacje, powinien dostać zwrot kasy w ciągu tygodnia, może dwóch. Kontakt z oddziałem z InPostu zostawiłbym nadawcy i wymagał zwrotu kasy od perfumerii.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Vladimir_Lem
Vladimir_Lem
Vladimir_Lem
Autor
16.01.2018, 17:39:29
  • -1
@R4zziell: tylko ten gość złożył reklamację i kompletnie nic nie robi. Wychodzi na to, że musimy czekać na zwrot pieniędzy. :)
  • Odpowiedz
xyz998
xyz998
xyz998
16.01.2018, 19:51:47
  • 0
Szanowna Pani,

Warunkiem skutecznego odstąpienia od umowy jest zwrot produktu do nadawcy. Wyjaśnimy, że przy odstąpieniu od umowy >Sklep zwraca Klientowi cenę towaru oraz koszty wysyłki za pomocą najtańszej dostępnej w sklepie opcji dostawy (Odbiór w >Punkcie: 6 zł).


Według UOKiK jak najbardziej można (https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pytania-odpowiedzi/odstapienie-od-umowy-zawartej-na-odleglosc/):

14. Czy w przypadku zakupów na odległość można odstąpić od umowy zanim towar zostanie dostarczony
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Mijagii
Mijagii
Mijagii
16.01.2018, 16:57:51 via Android
  • -2
Jest szansa, że paczka się znajdzie. Pracuje w sklepie internetowym, w grudniu wysyłaliśmy ogromne ilości paczek. Na 100 wysłanych InPostem ok. 17 nie dotarło a obsługa informowała że paczka jest zagubiona. W styczniu dostaliśmy maile ze zdjęciami paczek bez opakowań, folii i listów przewozowych z prośbą o wskazanie czy to nasz towar. W tle było widać wielkie ilości takich paczek. Podejrzewam, że z Twoją jest podobna historia. Trzymam kciuki żeby się znalazła.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Vladimir_Lem
Vladimir_Lem
Vladimir_Lem
Autor
16.01.2018, 17:40:33
  • -1
@Mijagii: Dzięki :) teraz już zamówiliśmy nową z pominięciem firmy INPOST :) a tu będziemy czekać na zwrot pieniędzy, złożyliśmy kolejną reklamację na INPOST :)
  • Odpowiedz
ploomberg
ploomberg
16.01.2018, 17:34:42
  • -6
@Vladimir_Lem:Zawracacie pipe tysiącom ludzi w sprawie paczki za 150 zeta w której były perfumy. Bareja.

edit: jeszcze obrażacie innych, bo mieli czelność kwestionować słuszność wykopaliska.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

eskor
eskor
eskor
16.01.2018, 17:49:55
  • 0
@Vladimir_Lem: Pod kościół na żebry cygański poławiaczu gówien, setkami to ja odpalam lufki...
  • Odpowiedz
Vladimir_Lem
Vladimir_Lem
Vladimir_Lem
Autor
16.01.2018, 17:55:53
  • -2
@ploomberg: ja nie proszę byście mi oddali 150 zł czy pomogli zrobić "rozpizdziel" na fb inpostu czy coś... Gdybyś przeczytał do końca wiedziałbyś, że mi chodziło o to co jeszcze można z tym zrobić lub jak inaczej domagać się zwrotu. Nie mam wykształcenia prawniczego tylko ekonomiczne. W takim temacie wiem ile sam się nauczę lub gdy ktoś mi coś poradzi. Jeżeli nie masz wiedzy, aby mi poradzić, nie miałeś nigdy
  • Odpowiedz

Hity

tygodnia

Bezdzietne kobiety powinny później przechodzić na emeryturę - petycja.
3122
Sklep nike.com nie respektuje zasad o pokazywaniu najniższej ceny z 30dni
Sklep nike.com nie respektuje zasad o pokazywaniu najniższej ceny z 30dni
2964
Pijany biznesmen w Darłowie. Sędzia nie zabrała mu nawet prawa jazdy. Umorzenie
Pijany biznesmen w Darłowie. Sędzia nie zabrała mu nawet prawa jazdy. Umorzenie
2923
Sprawa Sebastiana M.: Rodziny ofiar wypadku nie chcą kontynuować mediacji
Sprawa Sebastiana M.: Rodziny ofiar wypadku nie chcą kontynuować mediacji
2511
Górnicy znów dostaną Karpiowe - miliony w bonusach, gdy spółki toną w stratach
Górnicy znów dostaną Karpiowe - miliony w bonusach, gdy spółki toną w stratach
2389
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #heheszki
  • #moderacja
  • #moderacjacontent
  • #pytanie
  • #afera
  • #ciekawostki
  • #stopcham
  • #polska
  • #kiciochpyta
  • #nowywykop
  • #mirko
  • #statystyki
  • #zalesie
  • #oswiadczenie
  • #przemyslenia

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking