Witajcie Mirki i Mirabelki... ( ͡° ͜ʖ ͡°),
Zwracam się do Was z ogromną prośbą dotyczącą zaginięcia paczki dostarczanej przez INPOST... firma kurierska zgubiła paczkę i od 2 tygodni nie wie gdzie jest paczka....
Wraz z narzeczoną już do końca nie wiemy co możemy dalej zrobić.
Wiem i zdaję sobie sprawę jaką (moc ( ͡° ͜ʖ ͡°)) ma ten portal i kto na nim siedzi stąd moja pierwsza w zyciu prośba o pomoc i to DO WAS SAMYCH :)
Przechodząc do sedna sprawy, narzeczona zamówiła perfumy Armani Acqua di Gioa - z przesyłką kosztowały ok 150 zł (niby nie dużo, ale jednak to 150 zł).
Perfumy zostały zakupione na stronie https://www.perfumyplaza.pl/ i zapłacone "z góry" przelewem.
Firma od razu wysłała paczkę, którą narzeczona zażyczyła sobie przesłać do paczkomatu (ze względu na to, że nigdy nie mieliśmy problemu z paczkami INPOST, wszystko było na czas etc :) ogólne zadowolenie)
Narzeczona otrzymała powiadomienie od INPOST -
Następnie standardowo przyszło powiadomienie o wysłaniu paczki wraz z numerem przesyłki. Wszystko szybko i sprawnie.
Teraz zaczynają się schody ponieważ dnia 5 stycznia narzeczona otrzymala informację, że paczka wyrusza do paczkomatu i lada dzień powinna ją otrzymać.
Nic takiego się nie stało - po dwóch dniach napisała do Inpost co się dzieje z paczką? i teraz następuję WYPEŁNIENIE PRZEZ NARZECZONĄ FORMULARZA INTERNETOWEGO NA STRONIE INPOST DOT. PYTANIA GDZIE ZNAJDUJE SIĘ PRZESYŁKA - TU wywiązała się PRZEDZIWNA JAK DLA MNIE wymiana maili.... co skopiuje :
Narzeczona napisała maila -
numer przesyłki:
601864005843600014903313
treść wiadomości:
Otrzymalam informacje o statusie przesylki 08.01 o godz ok 6.00 o wysłaniu paczki z oddziału w Katowicach do właściwego juz paczkomatu i informacje ze w tym dniu powinna już paczka znalezc się w paczkomacie. Do dziś czyli 09.01 nadal nie otrzymałam.paczki.Prosze o informację co dzieje się z przesyłką i kiedy ją otrzymam. Pozdrawiam Iwona (bez nazwiska teraz)
Na maila odpowiedział pracownik firmy
W dniu 2018-01-09 23:30:02 (adres mailowy Pani Misiak na chwilę obecną usuwam) napisał:
Witam,
Status paczki został przekazany do weryfikacji.
Prosimy o cierpliwość.
Pozdrawiam,
Anna Misiak
Starszy Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego
Zespół Wsparcia Operacyjnego
tel. +48 12 444 24 44
email: techinfo@inpost.pl
Po kontakcie mailowym narzeczona zadzwoniła na infolinię firmy Inpost - była przerzucana z działu do działu - poproszono ją, aby napisała konkretnie na ich adres i teraz odpisuje już ktoś inny:
W dniu 2018-01-10 19:49:13 użytkownik Marek Magdalena (mail usunięty przeze mnie) napisał:
Dzień dobry,
Wsparcie Techniczne, z którym Pani koresponduje nie ma większego wpływu na realizację zleceń. Przekazujemy informację, którymi sami dysponujemy.
Nie otrzymaliśmy, jak dotąd, jednoznacznej informacji ze strony Oddziału, co jest powodem opóźnienia.
Przepraszam za wszelkie niedogodności z tym związane i zarazem serdecznie proszę o jeszcze odrobinę cierpliwości.
Na wszelki wypadek podaję dane teleadresowe do Oddziału – czynny od pn. –pt., w godzinach 8:00 – 20:00
ul. Kościuszki 227
40-600 Katowice
tel: 48723260352
Pozdrawiam,
Magdalena Marek
Specjalista ds. Korespondencji
Zespół Wsparcia Operacyjnego
Narzeczona znów napisała:
Sent: Wednesday, January 10, 2018 6:27 PM
To: techinfo
Subject: Re: RE: Formularz kontaktowy [Chcę zapytać o status paczki paczkomatowej]
Witam
Proszę o natychmiastową ,konkretną odpowiedź ,co dzieje sie z moją przesyłką i kiedy ją otrzymam.
TERAZ KOMPLETNA BEZCZELNOŚĆ I IGNORANCJA JEDNEGO Z PRACOWNIKÓW FIRMY INPOST: - PANI SARA ZAPOMNIAŁA, ŻE KORESPONDUJE Z KLIENTKĄ A NIE KOLEŻANKĄ Z PRACY:
W dniu 2018-01-11 10:01:18 użytkownik Paszcza Sara (mail usunięty przeze mnie) napisał:
Dzień dobry,
Niestety losy paczki nadal pozostają niewyjaśnione.
Z uwagi na złożoną reklamację również dział reklamacji będzie weryfikował sprawę.
Przepraszamy za utrudnienia.
Pozdrawiam,
Sara Paszcza
Specjalista ds. Korespondencji
Zespół Wsparcia Operacyjnego
tel. +48 12 444 24 44
email: techinfo@inpost.pl
Po takim mailu przyznam, że uśmialiśmy się i dotarło do nas z kim mam do czynienia. Specjaliści tylko z tytułu na umowie i w stopce z maila... mimo wszystko nie przejmując się tym mailem uparcie narzeczona napisała wiadomość:
Sent: Thursday, January 11, 2018 9:25 AM
To: techinfo
Subject: Re: RE: RE: Formularz kontaktowy [Chcę zapytać o status paczki paczkomatowej]
Witam
Czy mają Państwo już informację na temat mojej przesyłki?
Numer ,który został podany poniżej do oddziału nie odpowiada.
Pozdrawiam.
Narzeczona zadzwoniła do firmy //www.perfumyplaza.pl/ i rozmawiała ze współwłaścicielem (bardzo miły Pan), który z żoną od razu złożyl w imieniu swojej firmy reklamację na INPOST:
W dniu 2018-01-11 09:51:09 użytkownik Beata Umińska <biuro@perfumyplaza.pl> napisał:
Szanowana Pani,
Zgodnie z ustaleniami telefonicznymi reklamacja z sprawie przesyłki została złożona u operatora (IPR10122639).
Pozdrawiamy
tel. 601 21 87 11
e-mail: biuro@perfumyplaza.pl
Pracujemy w dni robocze, od poniedziału do piątku,
w godz. 9.00-17.00.
Narzeczona kontaktowała się z Inpostem pod specjalnym numerem w Katowicach skąd paczka miała rzekomo wyruszyć do paczkomatu - pani, z którą rozmawiałą narzeczona stwierdziła, że paczki nie ma ani kurier ani u nich na magazynie też nie ma i mają szukać a narzeczona ma czekać na kontakt do dnia następnego a w razie czego napisać sms na ich specjalny numer z prośba o kontakt to ona od razu oddzwoni. NIestety ani paczki, ani kontaktu ze strony tej Pani, ani telefon nie odbiera - jest głuchy(pewnie zablokowali numer narzeczonej)
Wywiązała się natomiast korespondencja mailowa między narzeczoną a właścicielami perfumerii:
W dniu 2018-01-12 11:32:19 użytkownik Beata Umińska <biuro@perfumyplaza.pl> napisał:>
Witam,> Operator twierdzi że szukają paczki w Oddziale Katowice.>>
Pozdrawiamy>>> tel. 601 21 87 11> e-mail: biuro@perfumyplaza.pl> Pracujemy w dni robocze, od poniedziału do piątku,> w godz. 9.00-17.00.>>>>>> -----Original Message----->
From Sent: Friday, January 12, 2018 11:10 AM> To: biuro@perfumyplaza.pl> Subject: niedostarczona przesyłka>>
Witam>> Czy otrzymali Państwo jakąkolwiek informację na temat złożonej reklamacji (IPR10122639 ) w sprawie niedoręczonej przesyłki?>> Moje zamówienie to 19760>> Niestety ,nadal nie mam żadnej informacji konkretnej ,nie ma żadnego kontaktu ,mimo ,że wczoraj Pani z oddziału Inpost w Katowicach obiecała ,że skontaktuje się ze mną ,jeśli otrzyma przesyłkę fizycznie. Próbowałam się dziś skontaktować ponownie z oddziałem-numer niedostępny .Nie wiem ,co mam robić w tej sytuacji ,na co mam czekać. Zapłaciłam za towar ,nie otrzymałam go .>> Bardzo proszę o pomoc z Państwa strony .Nie mam już cierpliwości ,o która proszą mnie osoby z działu ,który rzekomo wyjaśnia sytuację od 4 dni.>> Pozdrawiam>> Iwona
I tu bez odpowiedzi już dalej. Poleciłem narzeczonej kontakt z Rzecznikiem Praw Konsumenta - po rozmowie z Panią Rzecznik narzeczona napisała odstąpienie do firmy perfumyplaza od umowy ponieważ zapłaciła a towaru nie otrzymała. Państwo z firmy handlującej perfumami jedynie złożyli reklamację. Zero telefonu do narzeczonej, a to przecież powinna być sprawa ich i Inpostu a nie Inpost a moja narzeczona, bo płacąc zawarła umowę z perfumerią i to oni przez pośrednika nie dostarczyli przesyłki.
W Inpost nie wiedzą gdzie jest przesyłka nadal, kto ją miał i czemu nie ma jej pod numerem przesyłki na magazynie etc...
Teraz pytanie czy musimy raz jeszcze pisać odstąpienie do perfumerii i do inpostu i pójść z tym na policję?
W dniu 2018-01-15 13:02:03 użytkownik Beata Umińska <biuro@perfumyplaza.pl> napisał:
Szanowana Pani,
Wszystko jest opisane w Regulaminie Sklepu.
Pozdrawiamy
tel. 601 21 87 11
e-mail: biuro@perfumyplaza.pl
Pracujemy w dni robocze, od poniedziału do piątku,
w godz. 9.00-17.00.
From: iwonagajda [mailto:iwonagajda@op.pl]
Sent: Monday, January 15, 2018 12:26 PM
To: Beata Umińska
Subject: Re: RE: odstąpienie
Proszę informację ,co w takim razie w tym konkretnym przypadku ,jeśli chodzi o odstąpienie ?
Wiem ,że mam 14 dni na odstąpienie ,a firma kurierska 30 dni na zgłoszenie ewentualnego zaginięcia przesyłki ,więc nie mogę czekać do 30 dni na jakąkolwiek informację.
Pozdrawiam
W dniu 2018-01-15 11:46:54 użytkownik Beata Umińska <biuro@perfumyplaza.pl> napisał:
Szanowna Pani,
Warunkiem skutecznego odstąpienia od umowy jest zwrot produktu do nadawcy. Wyjaśnimy, że przy odstąpieniu od umowy Sklep zwraca Klientowi cenę towaru oraz koszty wysyłki za pomocą najtańszej dostępnej w sklepie opcji dostawy (Odbiór w Punkcie: 6 zł).
https://www.perfumyplaza.pl/we...
W razie pytań pozostajemy do dyspozycji.
Pozdrawiamy
tel. 601 21 87 11
e-mail: biuro@perfumyplaza.pl
Pracujemy w dni robocze, od poniedziału do piątku,
w godz. 9.00-17.00.
From:
Sent: Monday, January 15, 2018 11:31 AM
To: biuro@perfumyplaza.pl
Subject: odstąpienie
Witam
Chciałam odstąpić od zawartej na odległość umowy. ( nr zamówienia 19760 )
W załączeniu przesyłam wypełniony formularz odstąpienia.
Proszę o zwrot kosztów opłaconego przeze mnie towaru ,który z przyczyn do końca mi nieznanych nie został do mnie dostarczony.
Pozdrawiam
Iwona
Ne chcemy szkalować dobrego imienia firmy perfumyplaza, bo wysłali towar... niestety przez inpost przesyłki nie mamy a firma ma pieniądze za perfum. Sytuacja trochę patowa, ale to wg. nas jak i rzecznika jest sprawa z firmą a inpostem.
Ktoś z was miał taki przypadek i co jeszcze można zrobić??!!
Pozdrawiam,
Bartek(Vladimir_Lem)
Komentarze (25)
najlepsze
Dobrze, że trafiło to na wykop.
@Vladimir_Lem: LOL a kiedy nie cieli kosztów w Inpost? Przecież ta firma to zawsze był synonim najniższych stawek na rynku i gigantycznej rotacji pracowników.
Według UOKiK jak najbardziej można (https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pytania-odpowiedzi/odstapienie-od-umowy-zawartej-na-odleglosc/):
14. Czy w przypadku zakupów na odległość można odstąpić od umowy zanim towar zostanie dostarczony konsumentowi?
Tak, konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy również
edit: jeszcze obrażacie innych, bo mieli czelność kwestionować słuszność wykopaliska.