Jak się grało w sieci w Quake II w 1998 roku.
Dzisiaj, kiedy chcemy pograć z kumplami w sieci, zgadujemy się na GG czy Steamie, odpalamy grę, siedząc wygodnie w domu i łączymy się w internecie. W XX wieku nie było to takie łatwe.
w.....z z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 243
Komentarze (243)
najlepsze
10% podłączanie, 10% grania, 80% konfigurowania połączenia bo coś #!$%@? nie działa. (Dobrze może wyolbrzymiam) ale konfiguracja to ja pier....
@bialy_wilk: raczej nie. Grałem to wiem :)
( ͡º ͜ʖ͡º)
W ogóle co za artykuł... Zrzut ekranu z single player... Rozdzielczość 640x480? Quake 2? 800x600 raczej było standardem a nawet 1280x1024.
Ale faktycznie ilość kabli na ich "LAN party" przeraża..
640x480 to jak miałeś VooDoo 1.
800x600 to jak byłeś bogaty i miałeś VooDoo 2.
1024x768 to jak byłeś bardzo bogaty i miałeś VooDoo 2 w SLI i monitor obsługujący taką rozdzielczość.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gimbynieznajo
miałeś dwie kolezanki co grały w Lan Quake? jedna jest już pewnie twoją żoną, zatem prosze o kontakt do tej drugiej.
Ale było tak że na początki tylko w 3 graliśmy. Panienki nie były zainteresowane. Ale nadszedł taki dzień że man materiałów nie dostarczyli i nie mieliśmy nic do roboty i po posprzątaniu biura i porobieniu archiwów zostało nam jeszcze kilka godzin do wyjścia, a nie było co robić to dziewczyny dały się namówić. No i tak załapały bakcyla że potem
za 2 tyg robię 3dniowe LAN party
@Bladi89: Całkiem zapomniałem o tej grze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W Starcrafta brałem udział (po udanych kwalifikacjach z grona 200+ osób) w mistrzostwach PL (top 16) w Wawie w 2000 roku :-)
Wygrał Tomson, który razem Mario i Greatzyneckiem (mój best mate, który już niestety nie ma wśród nas) reprezentowali Polskę na WCG w Korei.
Co robi z człowiekiem nadmiar wolnego czasu :)
WARSZAWA 28 kwiecień 2001 rok
Finał pierwszego sezonu Ladder NetWars
Mój nick: Jackpot
To NIE był turniej Polskiego finału WCG (też w 2001) opisany tutaj: http://terran.pl/blog/stare-ale-jare-pierwsze-wcg-w-polsce-2001/
Komentarz usunięty przez moderatora
A organizowane było dlatego że:
1) Mało kto miał dostęp do internetu, bo ten był drogi. Godzina połączenia z 0202122 kosztowała około 4zł.
2) Sieć była wolna - niski ping w tamtych czasach przez telefon to było 300ms w Polsce i 1000ms za granicą
3) Serwery gier były mało rozbudowane - słaba możliwość ot tak dołączenia się do gry jak w przypadku obecnych MMO. Trzeba się było
Komentarz usunięty przez moderatora
@polock: grało się... dorzuć jeszcze Bomb Jacka
Najczęściej w fpsy gramy, UT, CoD MW, CS1,6 , Battlefieldy, SW Battlefront 2(z 2005r) itd. Jak zbrzydnie strzelanie to idą strategie jak Warcfraft III FT, lub Open Red Alert.
Na szczęście serwer został skradziony z piwnicy. Poniesione straty opiewały na sumaryczną wartość napoju Kaskada i bochenka
@zasilator: Kuerwa byłem jednym z pierwszych co mieli SDI w wawie. 1000cebulionów instalacja 200pln miesięcznie. Jaki był szok jak zobaczyłem transfer 12kB/s. Byłem królem życia. No i już nie było wysokich rachunków telefonicznych za modem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Raz jak wjechał 1200pln to był niezły przypau u rodziców. Niemcy w tym czasie juz mieli dostępne ADSLe 2mbit
Do dzisiaj jak przypomnę sobie te spędy lanowe, to czuję zapach fajek i innych takich...człowiekowi jak widać nie tylko obrazy i dźwięki zostają w głowie. Zaczynało się w piątek po szkole, kończyło w zależności od tego, czy rodzice jednego z kumpli wyjeżdżali na weekend. Takie spotkanie to była często droga przez mękę. Zanieść komputer, później CRT ( zimy to kiedyś były zimy...) połączenie,
tak
Tydzień byłem bez komputera... Najgorsze 7 dni w życiu.