@Mesk: Wystarczyłoby wprowadzić system podwójnej weryfikacji duplikatów: na pierwszym poziomie link, z zachowaniem zasady, że jak ktoś nas uprzedzi to się nie uda. Drugi poziom to po skonstruowaniu przez wykopka tytułu, opisu i tagów system jeszcze raz sprawdza czy treści się nie duplikują i dopiero wtedy zatwierdzamy.
@takJakLubimy: dlatego nigdy nie wjeżdżam na tory na ślepo, nawet jak są rogatki i sygnalizacja, to się rozglądam. Największy psikus to te domki dróżnika postawione tak blisko torów, że musisz wysunąć maskę na tory, żeby zobaczyć czy nic nie jedzie :/
@dzidziaka: Patrz jak lecą minusy i wiedz, że mistrzuf kierownicy się uchowało.
Więc odeprę raz jeszcze naczelny argument że hamują głównie przednie koła. Tak hamują, bo środek ciężkości przesuwa się na przednią oś dociskając koła. Tylko jednocześnie odciąża to tylną oś. W sytuacji "lepsze z przodu" te lepsze dostają większej przyczepności, tylne ją tracą. Wzrasta dysproporcja przyczepności pomiędzy osiami co powoduje niestabilne zachowanie samochodu. Warto tutaj zauważyć,
zauważyłem u siebie dziwną rzecz, otóż oprócz oglądania samych kompilacji zdarzeń jakoś takie specyficzne uczucie towarzyszy mi, gdy w tle słychać radio nadające wiadomości albo publicystykę. Jakoś tak wtedy widać, że życie społeczne i organizacja państwa jest tak złożone, a jakoś się kręci i funkcjonuje, tu jakiś protest, dysputa polityczna, a w tym samym czasie ktoś na skrzyżowaniu w Koluszkach rozbija auto, zaraz przyjedzie policja, gdzieś tam w tym samym czasie pewnie
@guma888: 3:13 nie lękajcie się... ... albo kupcie coś dużego ja to mam cykora przed strzałem w tyłek i bocznymi na wsiach, gdzie są drogi prostopadle się krzyżujące i drogą z pierwszeństwem, ale od czasu do czasu znajdziesz asa, który znaki kojarzy tylko z nfsa, gdzie je ścina jakby były z papieru, tutaj raczej tragedii nie było, bo przy tej prędkości podłużnice złożyły się elegancko, no chyba, ze ktoś pasów nie
@AdamES: z tego co widzę, to jest nowa kia rio, więc nie taki gruz. Znam to miejsce i światło zielone trwa kilka sekund, poza tym kto wyprzedza 1. na środku skrzyżowania 2. przed wysepką 3. pasem do skrętu w prawo, a potem jeszcze ucieka? xD
@marcin_wypokowicz: Dotyczy samochodów, które akurat stoją (czyli m.in. nagrywającego). Ale rozumiem kolesia, który się zatrzymał. Światła są beznadziejnie ustawione i mogą zaskoczyć kogoś, kto jedzie tam pierwszy raz.
@dybligliniaczek: Światła obowiązują nad pasem nad którym są powieszone, tamte bezsprzecznie są nad pasem gdzie się gość zatrzymał - zarządcy za często mają przepisy głęboko gdzieś.
1:24 - OK, gościu wymusił ale dało się tego uniknąć... jak to wygląda od strony prawnej mając taki materiał? bo według mnie to celowo w niego wjechał bo wiedział, że ma pierszeństwo...
@Polinik: Na filmie widać że w końcowej fazie hamuje, wymuszający stworzył zagrożenie jako pierwszy bo nie zachował ostrożności. Czy są szansę na współwinę? Sam nie wiem, ciekawe co rozstrzygnęła policja.
@Polinik: Jak wezwali bagiety i nie mieli materiału video to na bank dowalili wymuszającemu. Na tym filmie chyba widać że on przyśpiesza a potem hamuje takie odniosłem wrażenie.
Jak Boga kocham, na tym przejeździe wyszedłbym do dróżnika i "podziękowałbym" mu za pracę. Masakra, chyba żadna z dotychczasowych scen nie wzbudziła we mnie aż takich emocji.
5:17 - mógł zatrąbić przed stłuczką by dać znak cofającemu, że jedzie, albo się zatrzymać. Wina cofającego, ale nie trzeba być mistrzem intelektu by wiedzieć, że w dostawczaku się #!$%@? widzi.
@kunajk: Bez żartów, to jest osobowy transporter - przeszklony do końca. Gdyby się obejrzał, zobaczyłby że nie może jechać. A kamery często mają taki kąt, że z perspektywy widza można się spodziewać uderzenia, ale nie z perspektywy kierowcy. Obiektyw może być na tyle szerokokątny, że oczy kierowcy mogły nie rejestrować VW. Zresztą trochę sobie nie wyobrażam trąbienia na każdy samochód, który w bramie ma wsteczny i się rusza. :D
@Boberek89: Czy ja wiem czy oleju? Wydaje mi się, że po prostu szczęście, że nie był tam kilka sekund wcześniej. Nie widać, żeby zwalniał przed przejazdem i reakcja Pani chyba też ze zdziwienia. Co bardziej nerwowy osobnik mógłby się udać to dróżnika... bo to poważne zaniedbanie obowiązków
Komentarze (177)
najlepsze
@dzidziaka: Patrz jak lecą minusy i wiedz, że mistrzuf kierownicy się uchowało.
Więc odeprę raz jeszcze naczelny argument że hamują głównie przednie koła. Tak hamują, bo środek ciężkości przesuwa się na przednią oś dociskając koła. Tylko jednocześnie odciąża to tylną oś. W sytuacji "lepsze z przodu" te lepsze dostają większej przyczepności, tylne ją tracą. Wzrasta dysproporcja przyczepności pomiędzy osiami co powoduje niestabilne zachowanie samochodu. Warto tutaj zauważyć,
Komentarz usunięty przez moderatora
Sygnalizację zaprojektował idiota, a bałwan to odebrał.
Komentarz usunięty przez moderatora
... albo kupcie coś dużego
ja to mam cykora przed strzałem w tyłek i bocznymi na wsiach, gdzie są drogi prostopadle się krzyżujące i drogą z pierwszeństwem, ale od czasu do czasu znajdziesz asa, który znaki kojarzy tylko z nfsa, gdzie je ścina jakby były z papieru, tutaj raczej tragedii nie było, bo przy tej prędkości podłużnice złożyły się elegancko, no chyba, ze ktoś pasów nie
@AdamES: z tego co widzę, to jest nowa kia rio, więc nie taki gruz. Znam to miejsce i światło zielone trwa kilka sekund, poza tym kto wyprzedza 1. na środku skrzyżowania 2. przed wysepką 3. pasem do skrętu w prawo, a potem jeszcze ucieka? xD
Masz tutaj
Komentarz usunięty przez moderatora